پارسی گیم

دانلود بازی Inertial Drift برای PC

پارسی گیم 13 دی 1399 4 دیدگاه
13,343 بازدید

دانلود بازی Inertial Drift برای کامپیوتر

خودرو، یکی از ابزار حمل و نقش بشر محسوب می‌شود که از سالیان گذشته تاکنون تغییرات بسیاری را به خود دیده است. در عالم واقع، این وسیله برای نخستین بار در سال 1678 توسط پدر فردیناند فربیست مبلغ مسیحی بلژیکی در چین طراحی و ساخته شد که توسط بخار کار می‌کرد. به‌مرورزمان، افراد مختلف توانستند تا ماشین را به موتور مکانیکی مجهز و تغییرات مختلفی را بر روی آن اعمال کنند. شرکت‌های سازنده خودروها بر اساس نام فردی که موتور ماشین خاصی را طراحی کرد ساخت شدند؛ اما اختراع خودرو به کارل بنز نسبت داده می‌شود. او در سال 1885 موفق به ساخت اولین خودرو با موتور احتراقی گردید. در حال حاضر که قرن 21 را تجربه می‌کنیم، ابزار و وسایل مکانیکی به‌اندازه‌ای قدرتمند و بروز شده‌اند که می‌توانیم به‌واسطه آن‌ها خودروهایی به شکل و طرح دلخواه خود ایجاد کنیم. با استفاده از همین ابزارآلات، مسابقات ماشین‌سواری متنوع و بسیاری در سراسر جهان شکل گرفت که یکی از هیجان‌انگیزترین آن‌ها، دریفت است. بازی‌های متنوع و بسیاری برای علاقه‌مندان به این سبک مسابقات طراحی و منتشر شده است که هرکدام از دیگری سرتر و بهتر هستند. بازی Inertial Drift برای آن دسته از بازیکنانی طراحی شده است که به‌نوعی دیوانه‌وار رقابت‌های چالش‌برانگیز دریفت را دوست داشته و دنبال می‌کنند. استودیو Level 91 Entertainment بازی را طراحی و کمپانی PQube Limited محصول نهایی را برای علاقه‌مندان به بازی های ماشینی منتشر کرده است.

باید گفت که ژاپن محل تولد سبک دریفت و مسابقات حرفه‌ای آن بوده و هست. سال 1970 بود که راننده مشهور Kunimitsu Takahashi برای اولین بار تکنیک‌های دریفت را کشف و به نمایش گذاشت و پس از آن این شکل سواری جایگاه خود را در میان علاقه‌مندان به رقابت‌های ماشین‌سواری پیدا کرد. حال و در بازی Inertial Drift این موقعیت به شما داده شده است تا در پشت یکی از خودروهای تیونینگ شده دریفت قرار بگیرید و رقابت‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را پشت سر بگذارید.

هر یک از 16 اتومبیل قرار داده شده در گاراژ یک سواری کاملاً متفاوت را به کاربران خواهد داد و ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای تسلط بر دریفت کشی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. انواع مختلفی از ماشین‌های با طرح‌های مختلف مانند هاچ بک های اسپرت کوپه، سوپر اسپرت و موارد دیگر در دسترس بازیکنان خواهد بود.

در خیابان‌های شهر که توسط نور چراغ‌های برق مانند روز روشن هستند، در میان خانه‌های روستایی و معابد قدیمی و گردنه‌های پر پیچ‌وخم کوهستان، مسابقه دهید و به‌صورت آزادانه به دریفت کشی و خط اندازی روی آسفالت مشغول شوید. مسیرها در حالت مسابقه‌ای به‌واسطه نئون‌های قرمزرنگ، مشخص شده‌اند و جایی برای گمراهی و ازدست‌دادن زمان وجود ندارد. هر مسیر یا پیست مسابقه در یک محیط جسورانه و متمایز تنظیم می‌شود. از جمله مناظر پرجنب‌وجوش شهر، غروب آفتاب ساحلی، آسمان پرستاره زرق‌وبرق دار و قله‌های پوشیده از برف که می‌توانند مهارت‌ها را به چالش بکشند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین‌سواری هستید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات مشابهی همچون Project CARS 2 و DIRT 5 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Inertial Drift با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64 bit Windows 10 / 8 / 7
Processor: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD FX-8150 3.6GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 Ti / Radeon HD 6790 2GB VRAM*
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard

سیستم پیشنهادی :

OS: 64 bit Windows 10 / 8 / 7
Processor: Intel Core i5-4460 3.2 GHz / AMD Ryzen 5 1600X 3.6GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 / Radeon HD 7950 3GB VRAM*
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Set in a 90’s retro future, Inertial Drift is an Arcade Racer with a devastatingly unique handling model and unbelievably satisfying twin-stick drift mechanics. Inertial Drift offers a whole new level of accessibility and challenge to the arcade racing genre – for a driving experience genuinely unlike anything you’ve played before.
The left stick is used for steering, while the right hand Drift Stick gives you independent control over your drift. Intuitive for new players and uniquely challenging for pros.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام بازی جهان بازه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    میگه نسخه جدیدی نیازه میره به فروشگاه لطفا راهنمایی کنین مدیر سایت ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      پشتیبانی

      بازی را کرک کنید

  • Avatar

    میثم

    مهمان

    خیلی خوب بود اینهمه داستان نوشته آخرش گفته پیشنهاد میکنیم یه بازی دیگه رو امتحان کنین
    ینی این خوب نیس ?

    پاسخ دهید