نسخه نسل بعد The Witcher 3 ویچر
محمد صادق شجاعی

مدت کوئست سریال ویچر و جزئیات ماد‌های نسخه نسل بعد The Witcher 3 اعلام شد

محمد صادق شجاعی 19 آذر 1401 بدون دیدگاه
202 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو CD Projekt RED مدت زمان و شرایط کوئست مربوط به سریال ویچر و ماد‌های پیش‌فرض در نسخه نسل بعد بازی The Witcher 3 را اعلام کرده است.

اخیرا رسانه Eurogamer این فرصت را داشته که از استودیو CD Projekt RED بازدید و نسخه نسل بعد بازی The Witcher 3 را که برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد، بررسی کند. در این نسخه ویژگی‌های متعددی از جمله رزولوشن 4K، فناوری ری تریسینگ، زاویه دوربین جدید و راز‌ها و نکات مخفی تازه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، بازیکنان و علاقه‌مندان می‌توانند یک کوئست جدید را که بر اساس سریال ویچر، محصول شبکه نتفلیکس، ساخته شده، به صورت رایگان تجربه کنند.

در قالب گزارش رسانه یوروگیمر مشخص شده که محل رخداد کوئست سریال ویچر، The Devil’s Pit واقع در منطقه White Orchard است. این محل به دلیل ویژگی‌های خود توانسته توجه بسیاری از بازیکنان را جلب کند، اما به جز چند دشمن انسانی و یک معدن که ورودی آن بسته است، چیزی در The Devil’s Pit وجود ندارد. کوئست جدید بازی The Witcher 3 زمینه ورود به معدن و تجربه یک نبرد به یاد ماندنی را فراهم می‌کند. مدت زمان کوئست سریال ویچر 30 دقیقه بوده و برای تجربه آن باید حداقل به لول 15 رسیده باشید.

با کامل کردن این کوئست می‌توانید Forgotten Wolven Gear را به دست بیاورید که به کمک آن ظاهر گرالت شبیه به هنری کویل در فصل اول سریال The Witcher خواهد شد. فیلیپ وبر، کارگردان روایت بازی ویچر 3، فاش کرده است که ارتقای این زره، موجب می‌شود که به نسخه Mastercrafted (زره فصل دوم سریال) دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که کوئست سریال ویچر تنها به کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن محدود نیست و دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز هم‌زمان با انتشار نسخه نسل جدید بازی ویچر 3 قادر به تجربه آن خواهند بود.

نسخه نسل بعد The Witcher 3 ویچر

کوئست سریال The Witcher روی تمامی پلتفرم‌ها ارائه خواهد شد

علاوه بر محتوا‌های جدید، نسخه نسل بعد بازی The Witcher 3 به صورت پیش‌فرض دارای چندین ماد است. این ماد‌ها عبارتند از: The Witcher 3 HD Reworked Project ،World Map Fixes ،Nitpicker’s Patch – Various Visual Fixes ،FCR3 – Immersion and Gameplay Tweaks و HDMR – HD Monsters Reworked Mod.

در کنار موارد گفته شده، نسخه نسل جدید بازی ویچر 3 دارا‌های ویژگی‌هایی مثل امکان استفاده سریع از جادو‌ها و امکان تغییر رابط کاربری، سرعت حرکت آرام، بهبود منو‌ها، تغییر در آسیب حاصل از سقوط و لوت سریع گیاهان است. نسخه نسل بعد بازی The Witcher 3 در تاریخ 14 دسامبر (23 آذر) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد مدت زمان کوئست سریال ویچر در نسخه نسل بعد بازی The Witcher 3 چیست؟ آیا قصد تجربه این نسخه را دارید؟ به نظر شما ماد‌های پیش‌فرض چه تاثیری در بازی ویچر 3 خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.