Metal Gear Survive
یحیی رحیمی

Konami تاریخ عرضه نسخه بتا Metal Gear Survive را اعلام کرد

یحیی رحیمی 20 بهمن 1396 بدون دیدگاه
627 بازدید

مدت زمان زیادی است که Konami درحال‌توسعه بازی جدیدی از سری Metal Gear به نام Metal Gear Survive است که برای دو کنسول PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. بازی حالت بقا دارد و باید از دست دشمنان و زامبی‌ها در امان بمانید. Konami اما امروز تاریخ انتشار نسخه بتا را برای کاربران PC منتشر کرده است.

افرادی که مایل به تجربه پیش درآمدی از بازی هستند می‌توانند از 16 تا 18 فوریه به دانلود و بازی نسخه Beta بازی بپردازند. نسخه بتا دارای سه مرحله و نقشه کلی خواهد بود و همچنین امکان بازی به‌صورت Co-Op و چهار بازیکن دیگر در این بازه زمانی وجود دارد. بازیکنانی که نسخه بتا را بازی کنند از عناوین اختصاصی همچون: اسم نشان FOXHOUND، Metal Gear Rex Head و یک باند مخصوص برخوردار خواهند بود. معلوم نیست که آیا افرادی که نسخه بتا را بازی نکرده‌اند نیز می‌توانند این آیتم‌ها را دریافت کنند یا خیر.

این دومین نسخه Beta بازی است و اولین نسخه در ماه ژانویه و برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشرشده بود؛ اما معلوم نیست که مراحل و نقشه‌های این نسخه همانند بتا اولی هست یا خیر. اگر مایل به دانلود نسخه بتا هستید؛ فراموش نکنید که بازی به اتصال مداوم اینترنت نیاز دارد و همچنین دارای ریز تراکنش نیز هست. Konami قول انتشار بازی در سال 2017 داده بود اما به دلیل مشکلاتی بازی تأخیر خورد. این اولین Metal Gear بدون Hideo Kojima است. کوجیما که زحمات زیادی برای این بازی کشیده است، سال گذشته به دلیل مشکلاتی با سران Konami از استدیو جدا شد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.