دانلود بازی Swordship برای PC
دانلود بازی Swordship برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Swordship برای PC

پارسی گیم 17 آذر 1401 بدون دیدگاه
2,031 بازدید

دانلود بازی Swordship برای کامپیوتر

قطعاً به تجربه بازی‌های مسابقه‌ای یا آثاری که المان‌هایی از ژانر ماشین سواری را درون خود قرار داده باشند پرداخته‌اید؛ با این حال تضمین می‌کنیم که تابه‌حال چیزی شبیه به بازی Swordship ندیده‌اید. این بازی با ترکیب المان‌های اکشن و آرکید، یکی از خیره کننده‌ترین تجربه‌های سال را به خانه‌هایتان می‌آورد. این بازی به دست تیم مستقل Digital Kingdom ساخته شده که به وضوح در حال ادای احترام به آثار قدیمی و کلاسیک دوران آرکید دارد؛ البته با ظاهری مدرن که هر کسی را جذب می‌کند.

Swordship شبیه چیزی از دنیای Wipeout است؛ با این تفاوت که در اینجا مسابقه برای زندگی شماست. گرافیک cel-shaded بازی بسیار نرم و خیره کننده و موسیقی متن تکنوی هیجان انگیز، محیط‌های جالب و متنوع و سیستم گیم پلی اکشن، همه چیز برای ارائه کردن دارد. داستان حول محور آینده‌ای پسا آخرالزمانی می‌گذرد که خلبان‌های سفینه فضایی، برای به دست آوردن جایگاه ویژه‌ای در جامعه، با هم به رقابت می‌پردازند. شما نیز به عنوان یکی از همین افراد، باید در این مسابقه خطرناک شرکت کنید.

گیم پلی بازی Swordship بسیار متفاوت و جالب‌تر از سایر آثار هم‌شکلش است. در کنار برخی از بمب‌های هوشمند یا سلاح شوکر، شما هیچ اسلحه‌ای ندارید، و ایده بازی این است که پهپادهای دشمن، برجک‌های لیزری، مین و توپ‌ها را فریب دهید تا به طور تصادفی یکدیگر را بکشند. همه چیز در این بازی به تفکر سریع شما بستگی داشته و اینکه چقدر خوب می‌توانید از حملات جا خالی دهید. پس اگر به دنبال یکی از نفس گیرترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال هستید، این عنوان برای شما است.

بازی Swordship عنوانی در سبک اکشن و آرکید است. شما باید درون سفینه فضایی خود با سرعت حرکت کرده و از حملات نیروهای دشمن جاخالی دهید. زمان‌بندی و دقت به شلیک‌های دشمن، اصلی‌ترین اسلحه شما در بازی بوده و باید فکر خود را به کار بیندازید. ظاهر زیبا و موسیقی‌های هیجان انگیز، از دیگر دلایل دانلود کردن Swordship خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Need for Speed Unbound و Gravity Chase را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Swordship برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2.6GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 1060 / Radeon 590
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2.6GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 2060 / Radeon 5600
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The world after global warming. Humanity has taken refuge in three gigantic underwater cities at the bottom of the ocean.
Those who are expelled from the cities, for lack of space, barely survive on the burned lands. Meanwhile, the megacities exchange millions of containers loaded with goods every day. At the command of ultra-fast boats, a few inhabitants of the underwater cities started stealing these precious containers, in order to deliver them to the banished.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.