دانلود بازی Drill Deal Oil Tycoon برای PC
دانلود بازی Drill Deal Oil Tycoon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Drill Deal Oil Tycoon برای PC

پارسی گیم 20 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,769 بازدید

دانلود بازی Drill Deal Oil Tycoon برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز ساخت و ساز و مدیریتی به‌قدری متنوع و پرتعداد شده‌اند که تقریباً هر روز شاهد حضور سوژه جدیدی در میان آن‌ها هستیم. ما از تجربه ساخت و ساز شهرهای بزرگ و کوچک تا مدیریت مزرعه، زندان، باغ‌وحش، شهربازی و بسیاری سوژه‌های عادی و عجیب دیگر را در این ژانر داشته‌ایم و از آن لذت برده‌ایم. بازی Drill Deal Oil Tycoon از استودیو A2 Software عنوانی در همین سبک بوده که سوژه جدید مدیریت و توسعه سکوهای نفتی بزرگ در میان اقیانوس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قبل از هر چیز، گرافیک پیکسلی و سه‌بعدی بازی است که توجه شما را جلب کرده و یاد عناوینی مانند ماینکرفت خواهید افتاد. شما در بازی باید ابتدا از یک سکوی کوچک کار خود را شروع کرده و به‌تدریج با مدیریت مناسب و کسب درآمد، آن را توسعه دهید. در این مسیر، خطرهای زیادی مثل شرایط سخت آب و هوایی، آتش‌سوزی و همچنین رقابت با سایر سکوهای نفتی وجود دارد که بازی را چالش‌برانگیز و لذت‌بخش می‌کند.

از دیگر مواردی که باید مدیریت کنید، استخدام کارمندان، رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها و عقد قرارداد با سایر شرکت‌ها برای فراهم کردن نفت است. بازار پویا و واقع‌گرایانه‌ای در بازی وجود دارد که بسته به نوع شرایط قیمت‌ها تغییر کرده و منجر به تغییر سیاست‌های شما می‌شود. برای ساخت و ساز و توسعه سکوی نفتی، ابزارها و آیتم‌های بسیاری در دسترس خواهید داشت. سناریوها و مراحل مختلفی در نقاط متنوع کره زمین برای تجربه بازی وجود دارد، از اقیانوس‌های یخ‌زده قطب شمال تا نواحی استوایی و حتی جزایر سورئال و ماورایی نفرین‌شده!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cities Skyline و Planet Coaster را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Drill Deal Oil Tycoon برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: Intel i5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600 GT/ AMD Radeon HD 6450
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GT520 / AMD Radeon HD 6670 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Build Oil Rigs in Drill Deal Simulator!
Embark on this fun adventure and build your own oil rig! Start with a small platform and expand it to a large interconnected complex! Optimize your designs for more efficient production, increase cash flow, and keep your employees happy and safe!
Remember about your company’s reputation! Sign long-term contracts to sell your products. Conquer new markets. Manage your reputation and customer relationships, and INCREASE YOUR PROFITS while you’re at it!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.