E3 2018
یحیی رحیمی

بلیت‌های نمایشگاه E3 2018 به‌زودی برای فروش عموم در دسترس خواهند بود

یحیی رحیمی 18 بهمن 1396 بدون دیدگاه
477 بازدید

درهای نمایشگاه E3 برای اولین بار در سال 2017 به روی عموم باز شد و امسال نیز همین روال ادامه خواهد داشت. متصدیان این نمایشگاه تاریخ رسمی فروش بلیت‌های آن را اعلام کرده‌اند و اگر مشتاق دیدن تریلرهای جدید بازی از نزدیک هستید می‌توانید آن را خریداری کنید.

Electronic Software Association که برنامه‌ریز نمایشگاه است؛ امروز اعلام کرده است که بلیت‌های مراسم از بامداد 12 فوریه برای فروش در دسترس خواهند بود و اگر می‌خواهید تجربه حضور در بزرگ‌ترین رخداد دنیای گیم را داشته باشید، این تاریخ را از یاد نبرید. گفته می‌شود که بلیت‌های برنامه برای 1000 نفر اولی که بتوانند سریع وارد سایت شده و آن را رزرو کنند، به قیمت 150 دلار در دسترس خواهد بود و برای بقیه این مبلغ به میزان 250 دلار خواهد بود.

سال گذشته حدود 15,000 بلیت برای فروش در دسترس بود و معلوم نیست که امسال چقدر از این بلیت‌ها در دسترس خواهد بود و ظرفیت سالن مراسم هنوز معلوم نیست. کسانی که سال پیش بلیت‌های مراسم را تهیه‌کرده بودند؛ قادر به دسترسی به بخش‌های کنفرانس و نمایشگاه از سه شنبه تا پنج شنبه بودند. همچنین دسترسی به رخداد Geoff Keighley’s Coliseum نیز داده‌شده بود که اجازه دیدن مصاحبه‌ها و… را به عموم می‌داد.

امروز تأییدشده که رخداد عنوان‌شده برای کنفرانس سال جاری میلادی نیز در دسترس خواهد بود و همچنین به‌صورت آنلاین نیز پخش خواهد شد. گفته می‌شود که مهمان‌های جذابی در این رخداد حاضر خواهند بود. 4 ماه تا شروع نمایشگاه E3 باقی‌مانده است و در هفته‌های آینده از رخدادهای جدید آن بیشتر خواهیم شنید. تابه‌حال فقط مایکروسافت حضور خود را تأیید کرده است و قول داده است که تغییرات مثبتی نسبت به سال گذشته را ایجاد کند.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.