Uplay+
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت از سرویس آنلاین Uplay+ پرده برداشت: سرویسی مشابه Xbox Game Pass !

یحیی رحیمی 21 خرداد 1398 1 دیدگاه
748 بازدید

این روزها تعداد سرویس های آنلاین و بر محور عضویت بالا گرفته است و کمپانی های مختلفی به این نوع سرویس روی خوشی نشان داده اند. برای نمونه مایکروسافت سرویس Xbox Game Pass را در اختیار دارد که با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه می توان به بازی های مختلفی دسترسی پیدا کرد. یوبی‌سافت نیز سرویس مشابهی به نام Uplay+ را معرفی کرده است.

این بازی ساز فرانسوی که همه آن را به خاطر فرانچایزهایی مانند Assassin’s Creed می شناسند، دیشب کنفرانس خبری خود را در E3 2019 برگزار کرد. یوبی‌سافت در این مراسم از سرویس مبتنی بر عضویت خود به نام Uplay+ رونمایی کرد. این سرویس برای کاربران PC و همچنین Google Stadia در دسترس خواهد بود. قیمت Uplay+ نیز 15 دلار ماهانه خواهد بود و نسبت به بقیه کمی بالاتر است.

یوبی‌سافت عضویت در سرویس Uplay+ را از دیروز آزاد کرده است و بازیکنان می توانند به بازی هایی مانند Watchdogs Legion، Tom Clany’s Ghost Recon Breakpoint و Assassin’s Creed Odyssey و کلی بازی دیگر دسترسی داشته باشند. یوبی‌سافت گفته است که این سرویس بالغ از 100 بازی مختلف خواهد داشت و کاربران نباید نگران این موضوع باشند.

مدیر بخش محصولات یوبی‌سافت در این مورد گفته است که بازیکنان در هر جای دنیا که باشند، می توانند به بازی های آن‌ها دسترسی پیدا کنند. پیش از آن نیز مایکروسافت از سرویس Xbox Game Pass Ultimate پرده برداشت که این سرویس نیز 15 دلار ماهانه است. قیمت سرویس Stadia Pro نیز 10 دلار است و البته PlayStation Plus نیز 60 دلار ماهانه است. از سوی دیگر EA Access نیز با قیمت 5 دلاری وارد میدان شده است و Apple Arcade نیز به تازگی برای آیفون و آیپد معرفی شده است.

در طول چند ماه گذشته، سرویس های آنلاین بر پایه عضویت ماهانه مانند مور و ملخ زیاد شده اند و پرداخت این همه هزینه برای هر کدام از آن‌ها نیز جالب نیست. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    mohammad

    مهمان

    این سرویس آنلاین که یوبی سافت هم تبلیغ می کنه کار اصلی اش چیه؟ با اون سرویس ابری مثل ps now فرق داره؟

    پاسخ دهید