تاریخ عرضه Star Wars Jedi: Survivor
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Star Wars Jedi: Survivor مشخص شد

یحیی رحیمی 15 آذر 1401 بدون دیدگاه
242 بازدید

صفحه استیم بازی Star Wars Jedi: Survivor با اطلاعات تازه‌ای آپدیت شد و توسعه‌دهنده هم خبرهای مهمی در اختیار طرفداران قرار داد. طبق اطلاعات رسمی، تاریخ عرضه Star Wars Jedi: Survivor روز پانزدهم مارس 2023 (24 اسفند) خواهد بود. البته این تاریخ پس از اطلاع رسانه‌ها از صفحه‌ی خرید بازی حذف شد و باید منتظر خبرهای رسمی از سوی شرکت الکترونیک آرتز باشیم.

الکترونیک آرتز اطلاعات تازه‌ای از داستان و همچنین نسخه دیجیتال دولوکس بازی جدید جنگ ستارگان منتشر کرد. داستان بازی طبق توضیحات منتشرشده در مورد کال کستیس و ادامه ماجراجویی او در سیاره‌های مختلف است. وقایع بازی پنج سال پس از Star Wars Jedi Fallen Order رخ می‌دهند و تلاش کال برای نابودی تاریکی او را بیشتر به میانه‌ی مهلکه می‌کشاند و این بار لازم است جنگی تمام‌عیار را آغاز کند. خطرات تازه‌ای کال کستیس را تهدید می‌کنند و به‌عنوان آخرین جدای، مسئولیت بزرگی روی دوش اوست.

سؤال بزرگ داستان آن است که کال چه اندازه از خود و تیمش محافظت خواهد کرد و آیا در نهایت به تعهد خود در قبال جدای‌ها پایبند خواهد بود یا خیر؟ کال در بازی جدید قدرت‌های تازه‌ای کسب کرد و به یک شوالیه تمام‌عیار تبدیل شده است. او نبردی خطرناک علیه امپراتوری را آغاز می‌کند و دوران تاریکی در شرف آغاز است. کستیس باید تصمیم بگیرد که چطور دوستان و خودش را نجات دهد. سیستم مبارزه بازی، قابلیت‌های بیشتری دریافت کرده است و شمشیر لیزری، سبک جنگیدن تازه‌ای ارائه می‌کند.

تاریخ عرضه Star Wars Jedi: Survivor

تغییرات بازی Star Wars Jedi: Survivor

سیاره‌های بیشتری به بازی اضافه شده است که برای طرفداران جنگ ستارگان آشنا خواهند بود. هر سیاره دارای چالش‌ها و دشمنان منحصر به فرد است و می‌توانید مهارت‌های بیشتری کسب کنید و در ادامه به کاوش و جستجو بپردازید. طول بازی نسبت به نسخه اول افزایش یافته است. گفتنی است افرادی که Star Wars Jedi: Survivor را پیش‌خرید کنند، آیتم‌های تزئینی مناسبی دریافت خواهند کرد. این آیتم‌ها شامل لباس برای شخصیت اصلی، ربات BD-1 و شمشیر لیزری خواهد بود.

استودیو ریسپاون پس از مشخص شدن تاریخ عرضه Star Wars Jedi: Survivor از نمایش ویدیو گیم پلی بازی در مراسم گیم اواردز 2022 خبر داد. این ویدیو قرار است محیط بازی و جنبه‌های مختلف آن را نمایش دهد. در ادامه سیستم مورد نیاز بازی جنگ ستارگان اعلام شد که در مطلب دیگری به‌طور مفصل به آن خواهیم پرداخت. بازی جدید استودیو ریسپاون که توسط کارگردان بازی God of War 3 ساخته شده در تاریخ 24 اسفند برای کنسول‌های جدید و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.