دانلود بازی Dwarven Skykeep برای PC
دانلود بازی Dwarven Skykeep برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dwarven Skykeep برای PC

پارسی گیم 13 آذر 1401 بدون دیدگاه
2,770 بازدید

دانلود بازی Dwarven Skykeep برای کامپیوتر

بازی‌های مستقل طی سال‌های اخیر به سطحی از عظمت و خلاقیت رسیده‌اند که برخی استودیوها، ژانرهای مختلف را با هم ترکیب کرده و بازی‌های منحصر به فردی خلق می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های اخیر، استودیوی بازی سازی Hack The Publisher است که عنوان جالب Dwarven Skykeep را به ما تحویل داده است. این بازی المان‌هایی از ژانرهای استراتژی، دفاع از قلعه و همچنین کارت بازی را درون خود جا داده تا دنیایی خارق‌العاده و چالش‌های گیم پلی زیادی را به وجود بیاورد.

فضاسازی و دنیای بازی Dwarven Skykeep بر اساس داستان‌ها و تصاویر فانتزی و قرون وسطی ای طراحی شده که مملو از محیط‌های خیره کننده و دیالوگ‌های خلاقانه است. شخصیت اصلی بازی جادوگری است که از سیستم جادویی متفاوتی نسبت به بازی‌های دیگر استفاده می‌کند. شهری که جادوگر در آن زندگی می‌کند، توسط گابلین ها و نیروی شیطانی تهدید شده و شما باید چاره‌ای برای این موضوع پیدا کنید. کلی کاراکتر فرعی و جالب در سفرتان حضور داشته که حرف‌های مختلفی برای گفتن دارند.

سیستم نبردهای بازی به صورت استراتژیک جریان داشته و برای انجام جادوها و حرکت‌های مختلف، باید کارت مخصوص آن را در اختیار داشته باشید. این ترکیب جذاب باعث شده که کاربران بازی Dwarven Skykeep علاوه بر تجربه یک بازی کارتی خوب، نیاز به فکر کردن و چیدن استراتژی هم داشته باشند. همچنین المان‌هایی از ژانر roguelike نیز در بازی پخش شده و بسیاری از آیتم‌ها و دشمنان به صورت تصادفی ظاهر می‌شوند. تجربه این بازی مستقل خاص را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Dwarven Skykeep عنوانی در سبک استراتژیک و کارت بازی است. این بازی المان‌های مختلفی از کلی ژانر محبوب را با هم ترکیب کرده تا یک تجربه منحصر به فرد خلق شود. به همین منظور این بازی می‌تواند اکثر گیمرهای دنیا را راضی کرده و برایشان بدرخشد. پس وقت را تلف نکرده و همین حالا Dwarven Skykeep را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nadir A Grimdark Deckbuilder و The Unliving را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dwarven Skykeep برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2Ghz Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
Storage: 300 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i7-6700K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050
Storage: 300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Learn how to use your deck of tool, spell, and weapon cards to construct an enchanted castle. Then build workbenches, forges, alchemy laboratories, and castle defenses. Order around your fellowship of dwarves to prevent fires, floods, and lightning strikes. Protect the tower from enemies and envious wizards seeking to destroy your legacy. Adapt to the unique landscape, fight off enemy spawns, and earn a fresh pack of cards each time you play.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.