پارسی گیم

دانلود بازی ATOM RPG Post Apocalyptic برای PC

پارسی گیم 23 شهریور 1400 بدون دیدگاه
9,859 بازدید

دانلود بازی ATOM RPG Post Apocalyptic برای کامپیوتر

بازی‌های پساآخرالزمانی زیادی در شکل و قیافه‌های مختلفی وجود دارند. بدون شک بازی Fallout سلطان این بازی‌هاست اما این به معنی آن نیست که دیگر استودیوها شانس خود را در این ژانر امتحان نکنند. استودیو AtomTeam در سال 2018 بازی نقش‌آفرینی ATOM RPG را راهی بازار کرد. این بازی ما را به سال 1986 میلادی و زمان جنگ سرد و تولید انبوه سلاح‌های هسته‌ای برد. همین سیاست‌ها باعث می‌شود که دکمه شروع آخرالزمان به دست خود انسان‌ها زده شود. به‌تازگی بسته الحاقی جدید این بازی به نام ATOM RPG Trudograd منتشرشده است که داستان تازه‌ای را رقم می‌زند و بیش‌ازپیش وارد فضای تاریک و سیاه جنگ‌های هسته‌ای می‌شود.

در بازی ATOM RPG Trudograd همه‌چیز از سلاح‌های هسته‌ای شروع می‌شود. شوروی و بلوک غرب پس از رقابت تسلیحاتی به نبرد کشیده می‌شوند و همین آینده بشر روی کره زمین را برای همیشه به یک رویای دور تبدیل می‌کند. این نبرد تمامی انسان‌ها را نابود نمی‌کند و عده‌ای در کلونی‌های خاصی زنده مانده شما. شما به‌عنوان یکی از اعضای سازمان اتم به جستجو در این فضای سمی و نجات انسان‌های باقی‌مانده خواهید پرداخت. این بازی از تمامی ویژگی‌های ژانر نقش‌آفرینی استفاده کرده است و برای نمونه می‌توانید یک شخصیت مخصوص را با جزئیات بسیار زیادی بسازید. این شخصیت دارای توانایی‌های خاصی خواهد بود که هرکدام به درد بخشی از دنیای فلاکت‌زده اطراف او خواهد خورد. زندگی روی کره زمین به جهنم تبدیل‌شده است و تنها امید، دستان پرتوان و ذهن خلاق شماست.

در بازی ATOM RPG Trudograd جدا از داستان اصلی به مأموریت بسیار خطرناکی در شوروی فرستاده خواهید شد. درنتیجه تلاش‌هایتان، اطلاعات زیادی در مورد خطر تازه‌ای که ممکن است تمامی حیات روی کره زمین را نابود کند به دست خواهید آورد. آنگاه باید تصمیم بگیرید که بشریت را نجات خواهید داد یا اینکه همراه بقیه به تماشای آتش‌بازی قدرت‌های بزرگ دنیا خواهید نشست تا زندگی تک‌تک انسان‌ها به تلی از خاکستر تبدیل شود. مأموریت‌های زیادی را تجربه خواهید کرد و شهر اصلی بازی به‌اندازه‌ای بزرگ است که مشکلی در جستجو و کمبود محتوا نخواهید داشت. یکی از ویژگی‌های به‌دردبخور انتقال شخصیت ساخته‌شده از بازی اصلی به این نسخه جداگانه است و خوشبختانه زحمات شما در نسخه قبلی به باد هوا نخواهد رفت. سلاح‌های هسته‌ای نتیجه‌ای جز نابودی برای ما نخواهند داشت و برای درک این موضوع بازی اتم آرپی‌جی را تجربه کنید. در این سبک بازی‌های Wasteland 2 Director’s Cut و Deus Ex Human Revolutionرا از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی ATOM RPG Post Apocalyptic با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 64-bit (7 SP1+/8/8.1/10)
Processor: Intel Core 2 Duo / AMD Phenom II
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / Radeon HD 6670 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 64-bit (7 SP1+/8/8.1/10)
Processor: Intel Core i5 / AMD FX
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 / AMD RX 570
DirectX: Version 12
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Trudograd is a stand-alone story expansion to ATOM RPG – a turn-based roleplaying game set in post-apocalyptic Soviet Union.
It is inspired by classic cRPG titles of the past, such as early Fallout, Wasteland and Baldur’s Gate series.
22 years ago the USSR and the Western Bloc destroyed each other in a nuclear inferno. Millions died instantly, society collapsed and technology was sent back into the Middle Ages. You are a member of ATOM – an organization tasked with protecting the post-apocalyptic remnants of humanity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 9.82 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.