بازی Star Wars Eclipse
علیرضا نظری

بازی Star Wars Eclipse جاه طلبانه‌ترین پروژه کوانتیک دریم است

علیرضا نظری 12 آذر 1401 بدون دیدگاه
242 بازدید

طبق گفته‌های دیوید کیج، بنیان‌گذار استودیو Quantic Dream (کوانتیک دریم)، جدیدترین نسخه از سری بازی جنگ ستارگان تحت عنوان Star Wars Eclipse، جاه طلبانه‌ترین پروژه‌‌ی استودیو است که تا به حال ساخته‌ شده و نسخه‌ای شبیه به بازی Detroit: Become Human نخواهد بود.

پس از اعلام یک بازی جدید جنگ ستارگان از استودیو کوانتیک دریم، بسیاری از بازیکنان نگران این مسئله بودند که ممکن است در نهایت این بازی هم شبیه به بازی‌های قبلی استودیو باشد. استودیویی که بیشتر به خاطر عناوین داستان محوری مانند Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human، شناخته شده است. با این حال، دیوید کیج از کوانتیک دریم در یک مصاحبه جدید با IGN بیان می‌کند که از ایده‌های بازی‌های قبلی فاصله گرفته و Star Wars: Eclipse را “بلندپروازانه‌ترین” بازی کوانتیک دریم تا به امروز نامیده است.

کیج در صحبت‌های خود بیان کرد: «ما زمان زیادی را صرف کرده‌ایم تا دنیای خود را در 10، 15 و یا 20 سال دیگر تصور کنیم. من فکر می‌کنم که جنگ ستارگان یک محیط کاملا متفاوت است و قرار نیست نسخه‌ای شبیه به دیترویت باشد. البته ما نیز از آموخته‌های خود استفاده می‌کنیم، اما این به هیچ وجه یک نسخه کپی نخواهد بود و یک تجربه بسیار متفاوت است.»

بازی Star Wars Eclipse

Star Wars Eclipse جاه طلبانه‌ترین بازی کوانتیک دریم

دیوید کیج همچنین در مورد اینکه چگونه فرصت کار بر روی Star Wars Eclipse به وجود آمد و چگونه این بازی به جاه‌طلبانه‌ترین پروژه استودیو Quantic Dream تا به امروز تبدیل شد، توضیح داد و گفت: «فیلم Star Wars Eclipse بخشی از فرهنگ ما شد و به افزایش آگاهی ما کمک کرد تا الهام گرفتن از ایده‌های خلاقانه‌ در کنار موارد دیگر را برای ساخت بازی به کار ببریم. این مانند یک رویاست که به حقیقت پیوسته است. بنابراین ما یک لحظه هم درنگ نکردیم و شروع آن را آغاز کردیم. مسلما این پروژه‌ی ما بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و به عنوان جاه طلبانه‌ترین عنوان از استودیوی ما به حساب می‌آید.»

در طی این مصاحبه جزئیات چندانی از بازی فاش نشده است، با این حال Star Wars: Eclipse در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و یک داستان کاملاً جدید را روایت می‌کند که در کهکشانی بسیار دور دست اتفاق می‌افتد. Quantic Dream همچنین در حال توسعه بازی Under the Waves با محوریت ماجراجویی در اعماق اقیانوس‌ها و کشف اسرار پنهان است. در حال حاظر مشخص نیست که دو بازی Star Wars Eclipse و Under the Waves دقیقا در چه تاریخی عرضه می‌شوند، اما انتشار Under the Waves در حال حاظر برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. با انتشار جزئیات بیشتر حتما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.