God of War 2 Remake
یحیی رحیمی

ریمیک خیالی بازی God of War 2 با آنریل انجین 5

یحیی رحیمی 5 آذر 1401 1 دیدگاه
5,390 بازدید

تابه‌حال بارها به ویدیوهای کانال یوتیوب تیزرپلی و مهارت آن‌ها در خلق دموهای گرافیکی از بازی‌های ویدیویی پرداخته‌ایم. این گروه که متشکل از گرافیست و انیماتورهای حرفه‌ای است، تازه‌ترین ویدیو خود را رونمایی کرده‌اند. ریمیک God of War 2 با موتور آنریل انجین 5 و تغییر دوربین بازی مشابه God of War 2018 از آن دسته ویدیوهایی است که نباید از دست داد و تماشای آن قطعاً برای طرفداران خدای جنگ جذاب خواهد بود.

فناوری مدرن اپیک گیمز بدون شک هر بازی کلاسیک را تازه می‌کند و به آن جلوه‌ی زیبا و مطلوبی می‌بخشد. تیزر پلی با آپلود ویدیویی از ریمیک God of War 2 با وضوح 4K نشان داد جه بازی دوم سری خدای جنگ چه اندازه پتانسیل بازسازی دارد و اینکه آنریل انجین 5 می‌تواند آن را به یک بازی کاملا جدید تبدیل کند. اگرچه دوربین ویدیو به دوربین اصلی بازی نزدیک نیست و مطابقت ندارد، واضح است که این ویدیو کیفیت منحصر به فردی دارد و تماشای آن به شما پیشنهاد می‌شود.

تیزرپلی در توضیحات ویدیو نوشته است که هدف از ساخت آن تنها نمایش God of War 2 Remake بوده و اینکه یک بازی نوستالژی با گرافیک نسل جدید چه کیفیتی خواهد داشت. آن‌ها از تمامی قابلیت‌های آنریل انجین 5 از جمله ری تریسینگ، لومن و نانیت برای خلق ویدیو استفاده کرده‌اند و امیدوار هستند که توسعه‌دهندگان بازی آن را ببینند و درک کلی از انتظارات آن‌ها پیدا کنند. آن‌ها همچنین امیدوارند که این ویدیو باعث شود تا سونی تصمیم به بازسازی بازی بگیرد.

ریمیک God of War 2

ریمیک God of War 2

آنریل انجین 5 از قوی‌ترین موتورهای گرافیکی است که نسل جدید بازی‌ها را به ارمغان می‌آورد. گفتنی است هیچ‌کدام از بازی‌های سری خدای جنگ توسط ابزار بازی‌سازی اپیک گیمز ساخته نشده‌اند و بلکه سانتا مونیکا از موتور منحصر به فردی استفاده می‌کند. کریتوس از زمان God of War 2 ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشته است. او از مهلکه‌ یونان باستان و ایزدهای یونانی گریخت و به نورس باستان سفر کرد و درگیر ماجرایی نو با اساطیری ناآشنا و بیگانه شد. این ماجراجویی در تازه‌ترین بازی به نام God of War Ragnarok ادامه یافته است.

ریمیک God of War 2 بدون شک اتفاقی غیرممکن خواهد بود. سانتا مونیکا تابه‌حال به بازسازی آثار قدیمی علاقه‌ای نشان نداده است. در سوی دیگر زمان بسیار زیادی از عرضه بازی گذشته است و نیاز به بودجه و تلاش زیادی برای بازسازی آن وجود دارد. برای تماشای ویدیو God of War 2 Remake با کیفیت مطلوب به کانال یوتیوب تیزرپلی سر بزنید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    God of War

    مهمان

    واقعا اگه ریمیک خدای جنگ 2 و 1 رو بسازن هم برا خودشون خوبه هم ما لذت میبریم

    پاسخ دهید