دانلود بازی Samudra برای PC
دانلود بازی Samudra برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Samudra برای PC

پارسی گیم 22 آبان 1401 بدون دیدگاه
3,781 بازدید

دانلود بازی Samudra برای کامپیوتر

دریا و اقیانوس‌های ناشناخته مکان مناسب و جذابی برای خلق دنیای یک بازی ویدیویی است. این دقیقاً کاری است که استودیوی Khayalan Arts با عنوان جدیدشان یعنی Samudra انجام داده‌اند. این بازی در سبک پازل و پلتفرمر ساخته شده و هدف اصلی‌اش، کنار هم قرار دادن دو ایده است؛ دنیای فانتزی درون اقیانوس و دنیای واقعی آلوده و ترسناک خودمان. این بازی در کنار داشتن حس و حال یک بازی خیالی، سعی داشته تا بازیکنان را از آلوده ساختن اقیانوس‌ها و مشکلات واقعی آگاه کند.

مکانیک‌های مختلفی، گیم پلی بازی Samudra را پوشانده‌اند تا شاهد خلق یکی از جذاب‌ترین آثار مستقل سال باشیم. از سیستم حل پازل‌های محیطی برای پیشروی در داستان گرفته تا مکانیک‌های کوچک مخفی کاری که برای بقا ضروری هستند. پسر جوانی با کلاه غواصی قهرمانِ بازی بوده که به اعماق غم‌انگیز اقیانوس سفر می‌کند. در اطراف او تعداد زیادی بطری، ماسک پزشکی، نی و سایر زباله‌های تولید شده توسط انسان وجود دارد. هدف اصلی وی خروج از این جهنم و بازگشت به دنیای بالا است.

از نظر طراحی دنیا و ظاهری، بازی Samudra المان‌های علمی تخیلی و ماورایی را درون خود به کار برده است. گرافیک زیبای بازی به حدی واقع‌گرایانه بوده که حس قرار داشتن درون اقیانوس و مقدار زیادی آب را واقعاً تجربه خواهید کرد. کاراکترهای ماهی شکل مختلفی در دنیای بازی وجود دارند که با آن‌ها روبرو خواهید شد. بازی Samudra موفق شده تا داستانی جالب را در فضای خاص خود تعریف کرده و پیام‌های اجتماعی‌اش را هم به ناخودآگاه بازیکنان وارد کند؛ در نتیجه تجربه این بازی شدیداً توصیه می‌شود.

بازی Samudra عنوانی در سبک پازل و پلتفرمر است. شخصیت اصلی در اقیانوسی عظیم و تاریک تنها مانده که پر از زباله‌های انسانی شده است. شما باید با حل پازل‌های مختلف و انجام چالش‌های دیگر، به سلامت به سطح زمین برگردید. این بازی بدون شک می‌تواند نظر علاقه‌مندان به بازی‌های این سبکی را جلب کرده و آن‌ها را برای ساعاتی سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های ABZU و Dave the Diver را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Samudra برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 & Above
Processor: 3.2Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 5 Years or younger. Very low budget cards may not work
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

S A M U D R A is a hand-illustrated, 2D puzzle game that follows a child’s adventure across a polluted sea. Players encounter underwater creatures to uncover truths about “surface-dweller” actions causing the polluted deep-sea world.
E X P E R I E N C E – a uniquely designed story without dialogue, Samudra is accessible across lingual and auditory borders.
E X P L O R E – a polluted underwater world filled with surreal discoveries & challenges, all beautifully hand-illustrated.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 9.00 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.