بسته الحاقی Steelrising
علیرضا نظری

اولین بسته الحاقی Steelrising منتشر شد

علیرضا نظری 25 آبان 1401 بدون دیدگاه
128 بازدید

شرکت Nacon و استودیو توسعه‌دهنده Spiders، امروز به طور رسمی اولین بسته الحاقی بازی Steelrising را با عنوان “Cagliostro’s Secrets” منتشر کرده‌اند. این بسته الحاقی تا زمانی که از یک نقطه خاص در داستان اصلی بازی عبور نکرده باشید محدود خواهد بود. به طور خاص، برای انجام این کار باید سطح “Bastille” را تکمیل کرده باشید تا به محتوای جدید دسترسی پیدا کنید.

Steelrising یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در سپتامبر سال جاری میلادی برای کنسول‌های نسل نهمی به علاوه رایانه‌های شخصی عرضه شد که در آن به داستان انقلاب فرانسه در سال 1789 می‌پردازد. بازیکن در نقش Aegis وظیفه دارد با ارتش اتومات‌های پادشاه کنت دو کالیوسترو مقابله کند تا مسیر تاریخ را تغییر دهد. این بازی یک سبک هنری منحصر به فرد را ارائه می‌دهد که تاریخ زندگی واقعی را با لایه‌ای از فناوری‌های خشونت آمیر ترکیب می‌کند، تا یک بازی کاملا خلاقانه ایجاد کند.

محتویات بسته الحاقی Cagliostro’s Secrets

بسته الحاقی Cagliostro’s Secrets سطح تازه‌تری از گیم‌پلی را به بازی‌کنان ارائه می‌دهد که شامل محتوای متنوعی در بخش‌های مختلف بازی است. به نظر می‌رسد یک محیط جدید کاملاً وحشتناک برای کاوش در آن وجود دارد که در مقابله با برخی از دشمنان جدید، گیم‌پلی بازی را چالش برانگیزتر خواهند کرد. فهرست محتوای این بسته الحاقی را می‌توانید در فهرست زیر مطالعه کنید:

  • یک باس فایت
  • 5 اسلحه جدید
  • دو شخصیت جدید
  • یک کاوش جدیدتر در داستان اصلی
  • یک سطج جدید (بیمارستان سنت لوئیس)
  • چندین دشمن جدید و انواع جدیدی از دشمنان موجود در بازی
  • ماموریت‌های جانبی افزوده شده که شما را به بازدید مجدد از سطوح خاص دعوت می‌کند

بسته الحاقی Steelrising

در واقع هیچ‌کس پس از جست‌و‌جو در بیمارستان سنت لوئیس سالم برنمی‌گردد؛ منطقه جدیدی که اسرار آن توسط لویی شانزدهم پنهان شده است. در این ماجراجویی تاریک، جایی که باید از ماشین‌آلات اتوماتیک مامور پادشاه کالیوسترو که بسیار هم خطرناک هستند، پیشی بگیرید و بر آن‌ها غلبه کنید. در عین حال، با دشمنان جدیدی روبرو خواهید شد و اسلحه‌ها و لباس‌های جدیدی را در طول مراحل باز می‌کنید. شورش مردم به شدت توسط ارتش ماشین‌آلات خودکار که در مقر پادشاهی مستقر هستند سرکوب می‌شود. این ارتش قدرتمند و ظالم به هیچ‌کس رحم نمی‌کند و شورشیان را با خشونت بالا مجازات می‌کند. پاریس در آتش است و در آن مردان، زنان و کودکان به طور سیستماتیک قتل عام می‌شوند.

بسیاری از بازی‌کنان معتقد بر این هستند که بازی سولزلایک Steelrising با صحنه‌ها و داستان گیرای خود، شباهت زیادی به سبک بازی Bloodborne دارد، که قبل از عرضه آن خیلی‌ها منتظر تجربه گیم‌پلی این بازی بودند. Steelrising هم‌اکنون در کنار بسته الحاقی Cagliostro’s Secrets روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس عموم قرار دارد.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.