دانلود بازی Fabular Once upon a Spacetime برای PC
دانلود بازی Fabular Once upon a Spacetime برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fabular Once upon a Spacetime برای PC

پارسی گیم 21 آبان 1401 1 دیدگاه
1,654 بازدید

دانلود بازی Fabular Once upon a Spacetime برای کامپیوتر

افسانه‌های فانتزی منبع مناسبی برای خلق بازی‌های ویدیویی خلاقانه و دیوانه‌وار هستند. این دقیقاً کاری است که استودیوی بازی سازی مستقل Spiritus Games به تازگی با انتشار عنوان Fabular Once upon a Spacetime انجام داده است. دنیای این بازی، محیط‌های علمی تخیلی آینده‌نگرانه را با حس و حال قرون وسطی و فانتزی کلاسیک ترکیب کرده تا عنوانی غیر قابل پیش‌بینی و متفاوت برایمان خلق شود. شما باید با استفاده از سفینه فضایی خود، مسیر پیشرفت در امپراتوری را پیدا کنید.

در طول کهکشان باید با سفینه‌های دیگر جنگیده، آن‌ها را غارت کنید، سفینه خود را ارتقا داده و در نهایت تلاش کنید تا امپراتوری در حال نابودی خود را از خطرات جدی نجات دهید. Fabular Once upon a Spacetime یک بازی Roguelike است که هر گیمر تجربه متفاوتی را در فضا خواهد داشت و هیچ دو نفری یک بازی یکسان را در دست ندارند. با اینکه محدودیت‌هایی برای مسیرهای حرکت بازیکن وجود دارد، ولی در مقابل تصمیم‌های مختلفی می‌گیرید که بر روی نتیجه نهایی تأثیر می‌گذارد.

قطعاً یک سفر فانتزی حماسی بدون حضور یک داستان قوی کامل نمی‌شود و بازی Fabular Once upon a Spacetime نیز روایتگر داستانی جذاب بوده که تا پایان توجه شما را به سوی خود جلب می‌کند. حضور شوالیه‌ها و پادشاهان در فضاهای دور قطعاً ترکیب عجیبی بوده که برخلاف انتظار، به خوبی نتیجه داده و جذاب است. علاوه بر این ها، گرافیک فوق‌العاده زیبا و ساده این بازی نیز از دلایل جذابیتش است. علاقه‌مندان به بازی‌های فضایی و فانتزی قطعاً از تجربه آن لذت می‌برند.

بازی Fabular Once upon a Spacetime عنوانی در سبک Roguelike و فضایی است. این بازی با موفقیت داستان‌های علمی تخیلی و فضایی را با افسانه‌های فانتزی قرون وسطایی ترکیب کرده و نتیجه نهایی نیز یک بازی هیجان‌انگیز و اعتیادآور است. اگر از طرف‌داران سفینه‌های فضایی و داستان‌های جذاب هستید، این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Pegasus Expedition و Star Trek Prodigy Supernova را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fabular Once upon a Spacetime برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1
Processor: 2Ghz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1280×720 minimum resolution, DirectX 11 compatible graphics card
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Void Lords have stolen the sun. Your brothers have vanished into deep space. The king grows old and fragile, searching for a better future in the endless streams of prophecy. As the last remaining royal, the fate of the kingdom rests on your shoulders – and on your blade.
In Fabular, experience a sci-fi-infused vision of the Middle Ages, as noble knights clash in armored spaceships. The sweeping story is brought to life through a combination of pixel art and hand-drawn illustrations.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سامان رهپیما

    مهمان

    با سلام و خسته نباشید به همه عزیزان پارسی گیمز . خیلی دنبال این بازی میگشتم ممنونم ازتون دست مرتضی علی یار و یاورتون باشه .

    پاسخ دهید