دانلود بازی The Pegasus Expedition برای PC
دانلود بازی The Pegasus Expedition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Pegasus Expedition برای PC

پارسی گیم 5 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,366 بازدید

دانلود بازی The Pegasus Expedition برای کامپیوتر

فضا، کهکشان و اعماق بی‌انتهایش یکی از سوژه‌های بسیار سرگرم‌کننده برای ساخت فیلم و بازی‌های ویدیویی است. تا به امروز بازی‌های زیادی با این سوژه منتشر شده‌اند و هر کدام در سبکی متفاوت، فضا و کهکشان را برای گشت و گذار و تجربه در اختیارمان قرار داده‌اند. بازی The Pegasus Expedition از استودیو Kalla Gameworks یک بازی جدید و استراتژیک بوده که سوژه فضا و کهکشان را برایش برگزیده تا ماجراجویی، لشکرکشی و مبارزات جذابی را در دل کهکشان بی‌کران آماده کرده تا ساعت‌های طولانی در آن سرگرم شده و لذت ببرید.

داستان بازی در آینده دور جریان دارد، زمانی که بشریت به مشکلات بزرگی خورده و خطر انقراض آن‌ها را تهدید می‌کند. برای مقابله با این موضوع، گروهی از انسان‌ها با سفینه‌های خود به کهکشان Pegasus سفر می‌کنند تا سیاره جدیدی برای سکونت بشریت پیدا کرده و آن‌ها را نجات دهند. اما در آن کهکشان انسان‌ها خودشان را میان یک جنگ بزرگ فضایی بین نژاد‌های بیگانه می‌یابند و اکنون باید به کمک فرماندهی شما از این مخمصه نجات پیدا کنند.

گیم پلی بازی در سبک Grand Strategy و یا همان 4X طراحی شده که نقشه‌ای بسیار وسیع و بزرگ را برای کنترل و مدیریت در اختیارتان قرار می‌دهد. عمق گیم پلی و محتوای درون بازی بسیار بالا بوده و موارد زیادی را باید مدیریت کنید. از رسیدگی به اقتصاد گرفته تا تشکیل مجلس برای تصمیم‌های مهم، دیپلماسی و همچنین کنترل نیروهای نظامی خود در میدان نبرد. تنوع بالای تکنولوژی‌ها، ارتقا‌ها و نیروهایی که کنترل می‌کنید در کنار سناریوهای جذابی که در کهکشان انتظارتان را می‌کشد، تجربه این بازی‌ها را به شدت لذت‌بخش و سرگرم‌کننده خواهد کرد. همچنین با پیشروی در مراحل، دائم چالش‌های بیشتر و دشمنان سرسخت‌تری را ملاقات می‌کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stellaris و Dune: Spice Wars را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Pegasus Expedition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: Fourth Generation Intel Core i5 2.5 Ghz or AMD FX8350 4.0 Ghz or greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD 7970 or nVidia 770 or greater
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Any DirectX Compatible Sound Device

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Pegasus Expedition is a story-driven sci-fi grand strategy game set in a key moment for humankind’s survival. Facing an overwhelming threat at home, humanity sends an expedition to the Pegasus Galaxy in a desperate attempt to find a refuge for the population of Earth, only to find themselves in the middle of an interstellar war they inadvertently started.
As you lead one of these fleets, your mission soon transitions from exploration to governance, conquest, and eventually a fight for survival. Players will experience a challenging story where nothing is self-evident and every decision will have its consequences.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.