انیمیشن Dragon Age: Absolution عصر اژدها بخشایش
یحیی رحیمی

تاریخ پخش انیمیشن Dragon Age: Absolution اعلام شد

یحیی رحیمی 20 آبان 1401 بدون دیدگاه
203 بازدید

تنفلیکس با انتشار تریلر تازه‌ای از تاریخ پخش انیمیشن Dragon Age: Absolution بر اساس سری بازی عصر اژدها رونمایی کرد. شبکه اینترنتی نتفلیکس در طی چند سال اخیر، سریال، فیلم و انیمیشن‌های موفقی از بازی‌های ویدیویی ساخته است و این روند با ساخت فیلم سینمایی Gears of War ادامه خواهد یافت. اولین فصل انیمیشن عصر اژدها در تاریخ 9 دسامبر (18 آذر) پخش خواهد شد.

انیمیشن Dragon Age: Absolution از سیاست ویژه نتفلیکس پیروی می‌کند و در نتیجه هر شش قسمت آن در یک روز قابل استریم خواهند بود. طرفداران می‌توانند این انیمیشن سریالی را همانند یک فیلم شش ساعته و در یک روز تماشا کنند. تریلری که از انیمیشن جدید منتشر شده، کلیات داستان را فاش می‌کند. طبق توضیح بیان‌شده، داستان پیرامون شخصیت میریام خواهد بود.

نتفلیکس در ادامه داستان انیمیشن عصر اژدها را به این صورت توضیح داد: «با ظهور خطری بزرگ، گروهی از ساحران، جنگجویان و سارقان برای نبردی تن به تن با نیرویی فاسد و شیطانی که جنگ‌افزاری خطرناک را در اختیار دارند آماده می‌شوند.» نتفلیکس در ادامه افزود که این انیمیشن سریالی فانتزی توسط مایرگرد اسکات، نویسنده لیگ عدالت خلق شده است. انیمیشن عصر اژدها بر اساس سری بازی محبوب استودیو BioWare ساخته شده و نتفلیکس با کمک اعضای استودیو، فرایند تولید را پیش برده است.

تاریخ پخش انیمیشن Dragon Age: Absolution

داستان انیمیشن Dragon Age: Absolution

کارگردان‌ها و نویسندگان ارشد بازی Dragon Age در خلق داستان سریال حضور داشته‌اند. طبق توضیحات تریلر در صفحه یوتیوب، میریام آغشته با احساس ترس، گناه و درد باید تمامی این احساسات را کنار بگذارد تا بتواند مأموریت خود را به پایان برساند در غیر این صورت شوک روانی ناشی از گذشته‌اش به او خواهد رسید. در این دنیا هیچ‌چیز مطلق نیست. انیمیشن عصر اژدها: بخشایش در قالب شش قسمت پخش می‌شود و قرار است در روز مخصوص عصر اژدها یا حتی زودتر پخش شود.

گفتنی روز ویژه عصر اژدها سالانه در تاریخ چهارم دسامبر برگزار می‌شود. طرفداران در این روز جشن می‌گیرند و استودیو BioWare هم خبرها و اطلاعات تازه‌ای از این سری منتشر می‌کند. انیمیشن Dragon Age: Absolution بخشی از جشن امسال خواهد بود و روز هجدهم آذر ماه رسماً پخش خواهد شد. به نظر می‌رسد که اطلاعات بیشتری در ماه آینده منتشر می‌شوند و به‌زودی قادر به تماشای انیمیشن خواهیم بود. گفتنی است ساخت چهارمین بازی این سری با نام Dragon Age Dreadwolf در جریان است.

مدیرکل استودیو بایوور ماه گذشته تأکید کرد که ساخت بازی جدید به مرحله آلفا رسیده است و می‌توان از مرحله اول تا آخر آن را تجربه کرد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.