دانلود بازی Disney Dreamlight Valley برای PC
دانلود بازی Disney Dreamlight Valley برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Disney Dreamlight Valley برای PC

پارسی گیم 28 شهریور 1401 3 دیدگاه
5,590 بازدید

دانلود بازی Disney Dreamlight Valley برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز زندگی از آن دسته عناوینی هستند که گیم پلی گسترده و متنوعی را به خورد بازیکن می‌دهند. این بازی‌ها که از جمله موفق‌ترین آن‌ها می‌توان به سری The Sims اشاره کرد، تجربه کاملی از زندگی را در دنیایی مجازی و دیجیتال به خورد بازیکن داده تا بتوانند شبیه‌ساز کاملی را تجربه کنند. بازی Disney Dreamlight Valley از استودیو Gameloft عنوانی جدید در همین سبک بوده که با اضافه کردن عناصر بازی‌های ماجراجویی، سرگرم‌کننده‌تر و پرمحتواتر ظاهر شده است. نکته جالب حضور کاراکترهای معروف دنیای دیزنی در این بازی است که محتوای آشنا و جذابی را به طرفدارانش عرضه خواهد کرد.

این بازی خودش را تلفیقی از سبک‌های شبیه‌ساز و ماجراجویی معرفی می‌کند. در طول بازی با انواع و اقسام مأموریت‌های اصلی و فرعی، گشت و گذار، پیدا کردن مکان‌های مخفی، حل کردن معماها و همچنین ماجراجویی در کنار کاراکترهای دنیای پیکسار و دیزنی همراه خواهید بود. داستان بازی در جزیره‌ای به اسم Dreamlight Valley جریان دارد که به‌تازگی اتفاق‌های ناگواری در آن پیش آمده و خاطرات جذاب آن را تخریب کرده است. اکنون بر عهده شما است که رازهای این سرزمین جادویی را کشف کرده و آن را به حالت قبل برگردانید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و تنوع بالایی در طراحی مراحل بازی وجود دارد که هر کدام ماجراجویی متفاوتی را برای شما آماده کرده‌اند. از گشت و گذار در جنگل‌های بزرگ گرفته تا دخمه‌های تاریک، باغ‌های بزرگ و… که هر کدام سرگرم‌کننده هستند. از ویژگی‌های دیگر بازی می‌توان به حضور کاراکترهای محبوب دیزنی و پیکسار اشاره کرد. شما می‌توانید در کنار Wall-E به ماجراجویی بپردازید یا همراه موش سرآشپز به آشپزی مشغول شوید. ساخت و ساز ابزارها، خانه و وسایلش در کنار مأموریت‌های جذابی که هر کاراکتر بر عهده شما قرار می‌دهد، تجربه این بازی ماجراجویی را به‌شدت لذت‌بخش‌تر رقم خواهد زد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ MultiVersus را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Disney Dreamlight Valley برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-540 or AMD Phenom II X4 940
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600 GT, 512 MB or AMD Radeon HD 6570, 1 GB
DirectX: Version 10
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4690 or AMD Ryzen 3 1300X
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960, 4 GB or AMD Radeon R9 380, 4 GB
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Disney Dreamlight Valley is a hybrid between a life-sim and an adventure game rich with quests, exploration, and engaging activities featuring Disney and Pixar friends, both old and new.
Once an idyllic land, Dreamlight Valley was a place where Disney and Pixar characters lived in harmony—until the Forgetting. Night Thorns grew across the land and severed the wonderful memories tied to this magical place. With nowhere else to go, the hopeless inhabitants of Dreamlight Valley retreated behind locked doors in the Dream Castle.
Now it’s up to you to discover the stories of this world and bring the magic back to Dreamlight Valley!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    ساحل

    مهمان

    بازی تا ۹۹ پر میشه ۱ درصد اخر گیر میکنه ۳ ساعته مونده و نصب تموم نشده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهمان

    چرا پارت اخر هر چی روش میزنم دانلود نمیکنه لطفا پیگیری کنید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      موتیارا در پاسخ به ...

      مهمان

      سلام خوبین بازی قبلاً برام می‌گرفت ولی ارور #۵ داد بعدش هم که با فیلترشکن رفتم ارور درست شد ولی باری بالا نمیاد الان باید چی کار کنم؟ نوار ابی تا اخر نمیره گیر داره