بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 فورتزا هورایزن 5
علیرضا نظری

دومین بسته الحاقی Forza Horizon 5 در حال ساخت است

علیرضا نظری 14 آبان 1401 بدون دیدگاه
281 بازدید

تقریباً چهار ماه از انتشار اولین بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 تحت عنوان Hot Wheels می‌گذرد، با این حال استودیو توسعه‌دهنده Playground Games تایید کرده که در حال کار روی دومین بسته الحاقی بزرگ بازی فورتزا هورایزن 5 است که جزئیات آن در اوایل سال 2023 اعلام می‌شود.

فورتزا هورایزن 5 از آن دسته بازی‌هایی است که می‌توانید بی وقفه بازی کنید، اما مطمئنا اگر تا پایان مراحل آن پیش رفته‌اید، بدیهی است که منتظر انتشار محتوای جدیدتری برای آن باشید. پس از عرضه بسته الحاقی Hot Wheels در اوایل سال جاری، حال در جدیدترین استریم ماهانه فورتزا، توسعه‌دهندگان این بازی تایید کرده‌اند که روی بسته الحاقی بعدی کار می‌کنند و به نظر می‌رسد روندی را دنبال خواهد کرد که به مانند توسعه قبلی، با برخی افزوده‌های حماسی جدید همراه است. در حالی که جزئیات اندکی در مورد آن در دسترس قرار دارد، توسعه‌دهندگان اطلاعات بیشتری از آن را در اوایل سال 2023 منتشر خواهند کرد.

استودیو Playground Games در این باره بیان کرده است: «در کنار تمام بروزرسانی‌های این سری و اصلاحات بازی که دائماً روی آن کار می‌کنیم، ما سخت در حال کار بر روی دومین بسته الحاقی برای Forza Horizon 5 هستیم و انتظار بر این است که در اوایل سال 2023 می‌توانید شاهد آن باشید. پس از ورود به سال جدید، جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک می‌گذاریم. آنچه می‌توانیم بگوییم این است که گیمرهای رایانه شخصی در آپدیت بعدی این بازی می‌توانند شاهد گسترش گزینه‌های Ray Tracing باشند. علاوه بر این، دو گزینه تنظیمات “Ultra” و “Extreme” اضافه شدند که هر دو از درجات مختلف انعکاس روی خودروها پشتیبانی می‌کنند.»

بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 فورتزا هورایزن 5

بسته الحاقی جدید برای Forza Horizon 5

لازم به ذکر است که انتشار یک نسخه جدید با دو بسته الحاقی بزرگ در کنار چندین بسته کوچکتر، الگویی است که سری Forza Horizon به طور کلی با نسخه‌های قبلی دنبال کرده است و در واقع این موضوع تعجب‌آوری نیست. همچنین دو هفته پس از انتشار بسته Hot Wheels، بیش از 1 میلیون کاربر به این بازی جذب شدند که حدود 20 برابر کمتر از بازی اصلی فورتزا هورایزن 5 است. در عین حال، بر خلاف بازی پایه، این افزونه در اشتراک ایکس باکس گیم پس در دسترس بازیکنان نیست و نیاز به خرید جداگانه دارد.

Forza یکی از بهترین سری بازی‌های ریسینگ مسابقه‌ای است که در 20 سال گذشته با گرافیک زیبا، کنترل‌های بسیار دقیق و ماشین‌های متنوعی که قبلاً دیده نشده بود، منتشر شده است. می‌توان گفت بازی Forza Horizon 5 آخرین قسمت عرضه شده از این سری پرطرفدار و بهترین نسخه آن در حال حاظر محسوب می‌شود و همچنان به بزرگترین عرضه برای استودیوی Xbox Game تبدیل شده است. بازی مذکور هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس عموم قرار دارد. همچنین دارندگان اشتراک گیم پس می‌توانند این بازی را در کنار Forza Horizon 4، به صورت رایگان دانلود کنند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.