دانلود بازی The Past Within برای PC
دانلود بازی The Past Within برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Past Within برای PC

پارسی گیم 13 آبان 1401 5 دیدگاه
17,501 بازدید

دانلود بازی The Past Within برای کامپیوتر

تعداد کمی از بازی‌ها آن‌قدر جسور هستند که نیاز به همکاری هم‌زمان برای پیشبرد داستان داشته باشند. در میان آن ها، باز هم تعداد کمتری تا آنجا پیش می‌رود که نیمی از بازی را از بازیکن دیگر پنهان کنند، به این معنی که دو بازیکن باید دائماً با هم ارتباط برقرار کنند تا بفهمند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. The Past Within یکی از این بازی‌های مورد نظرمان است. یک عنوان ماجراجویی خلاقانه و بسیار اورجینال که به دست تیم بازی سازی کوچکی به نام Rusty Lake ساخته شده است.

گیم پلی بازی The Past Within، دو بازیکن را در دو خط زمانی جدا می‌کند؛ یکی در آینده، یکی در گذشته؛ سپس مجموعه‌ای از پازل‌ها را به آن‌ها ارائه می‌کند که بدون سرنخ‌هایی از زمان همدیگر نمی‌توانند حلشان کنند. فقط زمانی که یک پازل با موفقیت حل شود، داستان مشترک ادامه خواهد داشت. گیم پلی‌ای که The Past Within سعی در ارائه آن دارد، چیزی شبیه به ترکیب دو ژانر ماجراجویی کلیک و اشاره و بازی‌های فرار از اتاق است. می‌توان گفت که این بازی در ارائه هر دو موفق بوده است.

توضیح دادن The Past Within از زاویه دید یک نفر کاری بسیار دشوار است. چیزی که یکی از بازیکنان بر روی صفحه نمایش خود مشاهده می‌کنید، با تصویر بازیکن دیگر کاملاً متفاوت خواهد بود. با این حال، هر اتاق دارای تعدادی آیتم و سرنخ است که می‌توانید آن‌ها را به همکار خود اعلام کرده تا شاید بتوانند سر از کار پازل درآورده و با موفقیت از اتاق فرار کنید. این گیم پلی عجیب و جالب باعث شده تا The Past Within یکی از ایده‌آل‌ترین بازی‌ها برای 2 بازیکن باشد.

بازی The Past Within عنوانی در سبک ماجراجویی و پازل دو نفره است. شما و یک بازیکن دیگر هر کدام در یک اتاق گیر افتاده‌اید که شامل سرنخ‌هایی در دو بازه زمانی مختلف می‌شود. برای فرار باید با همکار خود مشورت کرده و سرنخ‌ها را به هم اعلام کنید تا در نهایت کلید فرار را کشف کنید. یک تجربه عالی که برای سرگرم کردن گروه‌ها ساخته شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Park Story و Sunday Gold را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Past Within برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8+
Processor: 2.4GHz Dual Core
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 12 MB NVIDIA GeForce 9800 / ATI Radeon HD 2600 XT
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Note: The Past Within is a co-op only game. Both players need to own a copy of the game, as well as a way to communicate with each other. Play together with a friend or find a partner on our official Discord!
The past and future cannot be explored alone! Team up with a friend and piece together the mysteries surrounding Albert Vanderboom. Communicate what you see around you to help one another solve various puzzles and explore the worlds from different perspectives!
The Past Within is the first co-op only point-and-click adventure set in the mysterious world of Rusty Lake.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    parsa

    مهمان

    روی 32بیت نصب میشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      kingplay.1 در پاسخ به parsa

      مهمان

      بله

  • Avatar

    mahdi

    مهمان

    این نسخه کرک آنلاین عه با نه؟ الان اینو دانلود کنم میتونم با رفیقم اینو co op پلی بدم؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرشا در پاسخ به mahdi

      مهمان

      آره برادر من برو عشق کن خوش بگذره هرکی می‌شناسی اگه بازی رو داشته باشه میتونی co-op بازی کنی راحت تازه اگه طرف با موبایل باشه نگران نباش با پلتفرمی میتونی بازی کنی

  • Avatar

    سپیده بانو

    مهمان

    من این بازی رو دو ساعته تموم کردم به نظرم جالب بود یکم شبیه به بازی های مجموعه مکعب بود.
    یه خوبی که داشت این هست که نقش افراد در قسمت دوم جابجا میشه که یک نفر به تنهایی فاتح بازی نباشه. اما از بدی های اینطور بازی ها این هست که شاید یکی از بازیکن ها مثل دیگری دقیق نباشه و البته پیدا کردن بازیکن دوم خودش به اندازه کافی سخت هست 🙂

    پاسخ دهید