دانلود بازی Park Story برای PC
دانلود بازی Park Story برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Park Story برای PC

پارسی گیم 7 آبان 1401 بدون دیدگاه
2,525 بازدید

دانلود بازی Park Story برای کامپیوتر

اگر با ژانر اکشن نقش آفرینی دوبعدی آشنا باشید، می‌دانید که این بازی‌ها با قرار دادن بازیکنان در محیط‌های فانتزی و داستان‌های حماسی، سعی در خلق دنیایی عظیم و فراموش نشدنی دارند. با این حال گاهی اوقات یک استودیوی خلاق، با شرکت دادن المان‌های این ژانر در محیط‌های واقع‌گرایانه‌تر، سعی در ایجاد یک بازی متفاوت می‌کند. بازی Park Story از استودیوی Person of Interests نیز دقیقاً یکی از همین موارد ویژه است. این بازی شما را در قلب یک پارک متروکه قرار می‌دهد.

Park Story همان‌طور که از نامش مشخص است، قرار است روایتگر یک داستان عمیق و درگیر کننده باشد که در داخل یک پارک پیچ در پیچ و هزارتو مانند جریان خواهد داشت. شخصیت اصلی این بازی Parker نام دارد. وی که در پارک عمومی محل زندگی‌اش گم شده، باید سعی در فرار از هیولاهای شرور و همچنین کمک به ارواح گمشده داشته باشد. هر چقدر که در این محیط جلوتر بروید، با رازهای پنهان حبس شده در قلب پارک روبرو می‌شوید و باید تک‌تک آن‌ها را حل و فصل کنید.

در زمینه طراحی محیط و گرافیک، با اینکه بازی Park Story خیلی ساده و مستقل به نظر می‌رسد، ولی آن‌چنان خلاقانه و زیبا ساخته شده که قطعاً توجه هر گیمر حرفه‌ای را به سوی خود جلب می‌کند. پارک اصلی بازی پر از غارهای مخفی، پازل‌هایی برای حل کردن و باس‌هایی برای شکست دادن است. این بازی قطعاً حرف‌های زیادی در زمینه داستان سرایی و گیم پلی برای گفتن دارد و نباید به واسطه بودجه کمش نادیده گرفته شود. پس اگر از عاشقان نقش آفرینی و داستان هستید، این اثر را دانلود کنید.

بازی Park Story عنوانی در سبک نقش آفرینی و ماجراجویی است. شخصیت اصلی باید از یک پارک عظیم و بی پایان فرار کرده و در این بین، به حل معماها و انجام مأموریت‌های شخصیت‌های فرعی بپردازد. داستان سرایی جذاب و گیم پلی سرگرم کننده، از ویژگی‌های اصلی Park Story بوده و می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fallen Legion Revenants و Sunday Gold را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Park Story برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

One rainy night, tyres screech and a car crashes into an abandoned park. Parker crawls from the wreckage to find themselves trapped in a forgotten place twisting in the grip of the demon raven Caim. The enemy may be a Great President of Hell, but Parker is going to discover they have demons of their own.
There’s no way out unless Parker follows the lead of the Lairds — the park’s animal parliament. Parker will need to decide if wildlife who wear waistcoats can be trusted. It’s not the only quest. Ghosts roam the park with their own unfinished business and only Parker can help.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.