راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Gotham Knights
Avatar

راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Gotham Knights

امیرحسین محمدخواه 5 آذر 1401 2 دیدگاه
1,717 بازدید

بازی Gotham Knights از جدیدترین عناوینی است که در سبک و سیاق ابر قهرمانانه منتشر شده و همگی بی‌صبرانه منتظر انتشار آن بوده‌اند. با توجه به کرک شدن بازی با مطلب رفع مشکلات بازی Gotham Knights همراه شوید. با توجه به موفقیت‌های فراوان این‌گونه آثار چه در صنعت گیمینگ و چه در صنعت سینما، ما هر روزه شاهد شکل گرفتن بازی‌ها و فیلم‌های جدیدی در این سبک هستیم. بازی Gotham Knights جدیدترین ساخته استودیو Warner Bros در دنیای کمیک DC است که توانسته سر و صدای زیاد ایجادی کند و به گیمرها اجازه می‌دهد، باری دیگر دنیای جذاب DC را به شکلی متفاوت تجربه کنند. امروز در این پست با راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Gotham Knights در خدمت شما هستیم.

راهنمای کامل نصب ،کرک و رفع مشکلات بازی Gotham Knights

همانند اکثر بازی‌هایی که مشکلات متعددی روی پلتفرم کامپیوتر دارند، این بازی نیز از همان روند پیروی می‌کند. این عنوان از قفل DENUVO استفاده می‌کند که به خودی خود باعث بروز مشکلات متعدد و سنگین شدن بازی خواهد شد. از طرفی دیگر ایرادهایی در بهینه سازی این عنوان، مشکلات بازی را دو چندان کرده و وضعیت بسیار بدی را برای دارندگان پلتفرم PC که خواهان تجربه این عنوان هستند به وجود آورده است. البته دقت داشته باشید که مشکلات نسخه اورجینال تا حدودی بیشتر از نسخه کرک شده می‌باشند، زیرا در نسخه کرک شده براساس اشتباهاتی که پیش آمد، برای لحظاتی قفل DENUVO از این بازی برداشته شد و در همان فرصت کم، گروه‌های کرک کننده توانستند فایل‌های بازی را به دست آورند و آن را به راحتی کرک کنند؛ پس حداقل از بابت نداشتن قفل دنوو در نسخه کرک شده مطمئن هستیم.

راهنمای قدم به قدم بازی Gotham Knights

راهنمای قدم به قدم بازی Gotham Knights

بازی Gotham Knights توسط استودیو WB Games Montreal ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Gotham Knights با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Gotham Knights

مشخصات سخت‌افزاری سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Gotham Knights در ادامه آورده شده است؛ اگر سیستم شما حداقل سخت‌افزار را دارا باشد، بازی با گرافیکی متوسط و روبه پایین قابل‌اجرا خواهد بود بر همین اساس قبل از پرسش سؤال «آیا این بازی به سیستم من می‌خورد؟» مشخصات سخت‌افزاری خود را با حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی مقایسه کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم‌عامل: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: Intel Core i5-9600K (3.7 GHz) OR AMD Ryzen 5 3600 (3.60 GHz)
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti OR AMD Radeon RX 590
  • دایرکت‌ایکس: Version 12
  • فضای خالی 45 گیگابایت
  • حالت گرافیکی: 1080p / 60fps / Low Quality Settings

سیستم پیشنهادی :

  • سیستم‌عامل: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: Intel Core i7-10700K or Ryzen 5 5600X
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: GeForce RTX 2070 or Radeon RX 5700 XT
  • دایرکت‌ایکس: Version 12
  • فضای خالی 45 گیگابایت
  • حالت گرافیکی: 60fps at 1080p, High Settings

در مورد حجم بازی Gotham Knights باید بگوییم که 45 گیگابایت فضای خالی روی سیستم نیاز است. این نشان می‌دهد که بازی حجم آن‌چنان زیادی ندارد و حتی ریپک آن می‌تواند حدود 20 گیگابایت حجم داشته باشد. با این حساب دانلود بازی Gotham Knights، حجم چندان زیادی از شما مصرف نمی‌کند. درصورتی‌که می‌خواهید بازی شوالیه‌های گاتهام را با وضوح 4K و حالت گرافیکی اولترا تجربه کنید، نیازمند آخرین‌مدل از کارت گرافیک خواهید بود.

دانلود بازی Gotham Knights

در ادامه آموزش نصب انواع نسخه‌های مختلف که برای این بازی منتشر شده است را خواهیم دید.

آموزش نصب و کرک نسخه FLT

نسخه FLT نسخه کامل و کرک شده بازی Marvel’s Spider-Man است که روش نصب آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.
  1. در ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.
  2. فایل های فشرده را درون یک پوشه قرار داده و تمام آن‌ها را انتخاب و به کمک نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج سازید.
  3. در پوشه بازی فایلی با فرمت ISO وجود دارد که در ویندوز 10 میتوانید بدون نرم افزار و در ویندوز های دیگر به کمک نرم افزارهای Mount کننده آن را اجرا کنید.
  4. به کمک فایل Setup نصب بازی را آغاز کنید.
  5. پس از آن که نصب بازی به اتمام رسید و گزینه Finish برای شما نمایش داده شد، به سراغ کرک کردن بازی بروید و فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین کنید.
  6. پوشه بازی را در حالت سفید آنتی ویروس قرار داده و آنتی ویروس را روشن کنید. (اعتماد سازی فایل ها جهت پاک نشدن فایل کرک)
همچنین اگر از نسخه‌های فشرده و کم حجم استفاده می‌کنید، می‌توانید از راهنمای زیر استفاده کنید.

آموزش نصب و کرک نسخه DODI و FitGirl

نسخه‌های DODI و FitGirl دو گروه فشرده‌کننده معروف هستند که پیشنهاد ما برای دانلود، همین نسخه‌های کم حجم است.
  1. در ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.
  2. فایل های فشرده را درون یک پوشه قرار داده و تمام آن‌ها را انتخاب و به کمک نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج سازید.
  3. در پوشه بازی فایلی بنام Setup وجود دارد؛ روی فایل کلیک راست و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.
  4. در این بخش دکمه بالا را در کیبورد فشار دهید تا به فرایند نصب منتقل شوید – در نسخه FitGirl کافی است دکمه Next را بزنید.
  5. در پنجره جدید، بر روی گزینه اول یعنی Install کلیک کنید.
  6. در صفحه بعد گزینه Proceed پایین سمت راست پنجره را انتخاب کنید.
  7. در مرحله بعد پوشه و درایوی که میخواهید بازی آنجا نصب شود را انتخاب و گزینه Install Directx 9.0 را از حال انتخاب خارج کنید.
  8. در این نسخه نیازی به کرک دستی بازی نیست و به صورت خودکار این موضوع انجام خواهد شد.
  9. پوشه بازی را در حالت سفید آنتی ویروس قرار داده و آنتی ویروس را روشن کنید. (اعتماد سازی فایل ها جهت پاک نشدن فایل کرک)

توجه:

  • برای سریعتر شدن نصب بازی می‌توانید نرم افزارهای غیرضروری را غیرفعال کرده تا حافظه رم خالی باشد.
  • محل نصب بازی که از قبل باید از طریق نرم‌افزار استیم مشخص کنید، باید فضایی آزاد در حدود 80 گیگابایت داشته باشد.
  • زمان نصب بازی با توجه به سخت افزار سیستم شما بین 5 الی 20 دقیقه به طول خواهد انجامید.
  • اگر از نسخه اورجینال استفاده میکنید، ممکن است استیم نیاز داشته باشد تا فایل‌ها را وریفای کند، بنابراین باید به اینترنت متصل بوده و اکانت اشتراکی شما نیز از نوع آنلاین باشد.
  • ممکن است اپدیت جدیدی برای بازی منتشر شده باشد و مقدار مشخصی دیتا نیز دانلود شود.

Gotham Knights

رفع مشکلات بازی Gotham Knights

در ادامه مطلب، ما به رفع مشکلات بازی Gotham Knights خواهیم پرداخت و اگر در اجرا یا روند بازی به ارور یا مشکلی برخورد کردید، می‌توانید به دنبال آن بگردید.

نکات کلیدی و عمومی که قبل از هر کاری باید بررسی شوند :

  • حتماً آنتی ویروس را قبل از خارج سازی فایل‌های فشرده خاموش کنید و پس از یک بار اجرای موفق بازی، پوشه‌ای که در آن بازی نصب شده و همچنین پوشه‌ای که Saveهای بازی در آن ذخیره می‌شوند را در حالت سفید آنتی ویروس قرار دهید. آموزش قرار دادن پوشه ها در حالت سفید آنتی ویروس
  • برای نصب و اجرای راحت بازی حتماً از جدیدترین ورژن ویندوز 10 استفاده کنید. حداقل ورژن ویندوز شما باید 1909 باشد.
  • درایور کارت گرافیک خود را حتماً به آخرین نسخه سال 2021 ارتقاء دهید. اگر این امکان در دسترس نیست، درصد کمی برای اجرای بازی وجود دارد.
  • پیش نیازهایی همچون آخرین آپدیت مجموعه Microsoft Visual C++ 2013-2019، آپدیت تمامی سخت افزارها، آپدیت مجموعه کامل Net Framework و موارد این چنینی را بر روی کامپیوتر خود داشته باشید.
  • به هیچ عنوان بازی را در درایو یا پوشه‌ای نصب نکنید که نام فارسی مانند “بازی” دارد. حتماً باید بازی در درایو و پوشه‌ای نصب شود که به انگلیسی نام‌گذاری شده است مانند ” Games”.
  • حتماً بازی را به شکل Run as Administrator اجرا کنید.

رفع مشکل سیو نشدن :

اینکه بازی شما بعد چندین ساعت بازی کردن سیو نشود، واقعا جزو بدترین مشکلات

کرش بازی در هنگام اجرا و یا در وسط بازی کردن

اگر شما نیز با چنین مشکلی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، می‌توانید راه‌حل‌های زیر را دنبال کنید تا شاید به‌واسطه آن‌ها بتوانید مشکل کرش یا بیرون انداختن توسط بازی را برطرف سازید.

  1. در ابتدا باید حداقل سخت افزار ذکر شده در صفحه بازی را داشته باشید.
  2. بررسی کنید که تمام درایورهای شما که مهم ترین آن‌ها درایور کارت گرافیک است، آخرین نسخه باشند.
  3. بازی را به صورت Run as administrator اجرا کنید؛ بدین منظور روی آیکن بازی کلیک راست کرده و گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید.
  4. ممکن است به دلیل ضعیف بودن سیستم شما، یا درگیر بودن بیش از حد یک قطعه، شما نیاز به پایین آوردن تنظیمات گرافیکی باشید. بهتر است از تنظیمات بازی و قسمت گرافیک، گزینه‌های موجود را در حالات پایین‌تر تست نمایید.
  5. ممکن است ا
  6. غیرفعال کردن قابلیت GeForce Experience Overlay و Steam Overlay، اگر از کارت های گرافیک شرکت Nvidia یا در نسخه اورجینال از لانچر Steam استفاده می کنید، می‌توانید قابلیت Overlay را از طریق تنظیمات آن غیرفعال نمایید.
  7. در استیم فایل های بازی را Verifay کنید. بدین منظور استیم را باز کرده و روی بازی کلیک راست و گزینه Properties را انتخاب کنید. به گزینه LOCAL FILES مراجعه کرده و VERIFY INTEGRITY OF GAME FILES را انتخاب کنید.

حل ارور 3:0000065432 :

یکی از ارورهایی که ممکن است در هنگام اجرای این بازی با آن مواجه شوید، ارور 3:0000065432 است. شما برای حل این ارور باید برنامه DirectX 12 را نصب کنید و سیستم خود را یک بار به طول کامل ریستارت کنید و دوباره بازی را اجرا نمایید.

رفع مشکل لگ و  افت فریم در هنگام بازی

برای رفع مشکل لگ و افت فریم در هنگام بازی می‌توانید گزینه‌های زیر را تست کنید:

  1. در ابتدا باید حداقل سخت افزار ذکر شده در صفحه بازی را داشته باشید.
  2. بررسی کنید که تمام درایورهای شما که مهم ترین آن‌ها درایور کارت گرافیک است، آخرین نسخه باشند.

بروزرسانی درایور کارت گرافیک به آخرین نسخه موجود

ممکن است که کارت گرافیک شما به آخرین نسخه نرم‌افزاری خود به روز نشده باشد بر همین اساس با مشکل پایین بودن FPS روبه رو هستید. با مراجعه به شرکت سازنده کارت گرافیک خود، NVIDIA یا AMD می توانید با وارد کردن اطلاعات کارت گرافیک خود، آخرین نسخه درایور آن را دریافت و نصب کنید.

  1. دانلود درایور کارت گرافیک انویدیا
  2. دانلود درایور کارت گرافیک AMD

تغییرات در فایل‌های بازی: ممکن است بتوانید با تغییراتی در فایل‌های بازی بتوانید از کیفیت آن کاسته و به فریم ریت خود اضافه کنید. برای این کار باید به مسیر:\Users\admin\AppData\Local\Mercury\Saved\Config\WindowsNoEditor رفته و فایل Engine.ini را پیدا و باز کنید. سپس دنبال [SystemSettings] بگردید و زیر آن گزینه‌های r.VolumetricFog=0 و r.fog=0 و r.TextureStreaming=0 را اضافه کنید. دقت داشته باشید اگر این گزینه‌ها از قبل بود، کافی است مقادیر روبروی آن‌ها را طبق نوشته تغییر دهید. همچنین اگر کیفیت برای شما مهم نیست، می‌توانید طبق دستورات زیر، تمام جزئیات بازی را تغییر دهید. کافی است نوشته‌های زیر را در فایل Engine.ini انتقال دهید.

  1. [/script/engine.renderersettings]
  2. niagara.CreateShadersOnLoad=1
  3. r.CreateShadersOnLoad=1
  4. D3D12.PSO.DiskCache=1
  5. D3D12.PSO.DriverOptimizedDiskCache=1
  6. r.HZBOcclusion=0
  7. r.AllowOcclusionQueries=1
  8. r.Shaders.Optimize=1
  9. r.ShaderPipelineCache.StartupMode=3
  10. r.ShaderPipelineCache.Enabled=1
  11. r.ShaderPipelineCache.ReportPSO=1
  12. r.ShaderPipelineCache.GameFileMaskEnabled=0
  13. r.ShaderPipelineCache.LazyLoadShadersWhenPSOCacheIsPresent=1
  14. r.ShaderPipelineCache.BatchSize=50
  15. r.Vulkan.PipelineCacheFromShaderPipelineCache=1
  16. [TextureStreaming]
  17. r.Streaming.Boost=1
  18. r.Streaming.FullyLoadUsedTextures=1
  19. r.Streaming.HLODStrategy=2
  20. r.bForceCPUAccessToGPUSkinVerts=True
  21. r.Streaming.FramesForFullUpdate=60
  22. r.Streaming.DropMips=0
  23. r.Streaming.LimitPoolSizeToVRAM=0
  24. r.Streaming.MipBias=0
  25. r.Streaming.UseAllMips=1
  26. r.Streaming.UseMaterialData=1
  27. r.Streaming.UseNewMetrics=1
  28. r.Streaming.UsePerTextureBias=1
  29. r.Shaders.Optimize=1
  30. r.Shaders.FastMath=1
  31. r.UseShaderCaching=1
  32. r.UseShaderPredraw=1
  33. r.UseAsyncShaderPrecompilation=1
  34. r.TargetPrecompileFrameTime=13
  35. r.PredrawBatchTime=13
  36. r.AccelPredrawBatchTime=0
  37. r.AccelTargetPrecompileFrameTime=0
  38. r.Streaming.DefragDynamicBounds=1
  39. s.AsyncLoadingThreadEnabled=True
  40. r.Streaming.PoolSize=0
  41. [ConsoleVariables]
  42. AllowAsyncRenderThreadUpdates=1
  43. AllowAsyncRenderThreadUpdates=1
  44. AllowAsyncRenderThreadUpdatesDuringGamethreadUpdates=1
  45. AllowAsyncRenderThreadUpdatesDuringGamethreadUpdates=1
  46. AllowAsyncRenderThreadUpdatesEditor=1
  47. AllowAsyncRenderThreadUpdatesEditor=1
  48. s.AsyncLoadingThreadEnabled=True
  1. ممکن است به دلیل ضعیف سیستم شما، یا درگیر بودن بیش از حد یک قطعه، شما نیاز به پایین آوردن تنظیمات گرافیکی داشته باشید. بهتر است از تنظیمات بازی و قسمت گرافیک، گزینه‌ها را در حالات پایین‌تر تست نمایید.
  2. غیرفعال کردن قابلیت GeForce Experience Overlay و Steam Overlay: اگر از کارت های گرافیک شرکت Nvidia یا در نسخه اورجینال از لانچر Steam استفاده می‌کنید، می‌توانید قابلیت Overlay را از طریق تنظیمات آن غیرفعال نمایید.
  3. استیم فایل های بازی را Verifay کنید: بدین منظور استیم را باز کرده و روی بازی کلیک راست و گزینه Properties را انتخاب کنید. به گزینه LOCAL FILES مراجعه کرده و VERIFY INTEGRITY OF GAME FILES را انتخاب کنید.

رفع مشکل کمبود فایل های Dll:

فرقی نمی‌کند چه در بازی Gotham Knights و چه دیگر موارد مشابه، هرکجا با اروری مواجه شدید که به شما نامی همراه با dll را نمایش داد، بدانید که آن فایل در کتابخانه ویندوز شما برای اجرای آن بازی یا نرم افزار کم است و باید آن را تهیه و سپس در مکان مناسب قرار دهید. برای تهیه فایل های Dll می توانید نام فایل را مثلاً isdone.dll را در گوگل جستجو کرده یا به سایت زیر مراجعه کنید:

در این مطلب به طور کامل راهنمای نصب بازی Gotham Knights بررسی شد و نکات مربوط به کرک بازی و همچنین مشکلات رایج بیان شد. شما با اجرای مراحل مختلف این مطلب به طور کامل می‌توانید به رفع مشکلات بازی Gotham Knights پرداخته و از تجربه آن لذت ببرید. در انتهای مطلب راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Gotham Knights اول از همه امیدواریم که مشکلات و سؤالات شما به کلی رفع شده باشد. اما اگر مشکلی در اجرا بازی داشتید که در این مقاله به آن نپرداخته بودیم و یا هرگونه سؤال دیگر، کافی است از قسمت نظرات به ما اطلاع دهید تا به شما کمک کنیم.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بازی Gotham Knights کرک شده است ؟

بله. بازی Gotham Knights کرک شده است.

۱
آیا سیستم من بازی Gotham Knights را اجرا می کند ؟

برای اجرای Gotham Knights شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-9600K یا AMD Ryzen 5 3600 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti یا AMD Radeon RX 590 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 45 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Gotham Knights را بررسی کنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    طاها

    مهمان

    گرافیک من Quadro p3000 ایا اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به طاها

      پشتیبانی

      سلام
      احتمالا با تنظیمات پایین بتونید