دانلود بازی Doraemon Story of Seasons Friends of the Great Kingdom برای PC
دانلود بازی Doraemon Story of Seasons Friends of the Great Kingdom برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Doraemon Story of Seasons Friends of the Great Kingdom برای PC

پارسی گیم 13 آبان 1401 1 دیدگاه
1,527 بازدید

دانلود بازی Doraemon Story of Seasons Friends of the Great Kingdom برای کامپیوتر

Doraemon نام مجموعه انیمیشن بسیار محبوب ژاپنی است که بین سال‌های 1970 تا 1996 پخش می‌شد و از محبوبیت جهانی برخوردار بود. این مجموعه حول محور گربه‌ای روباتیک در آینده می‌گذرد که در زمان سفر کرده تا به کمک افراد مختلف در گذشته بپردازد. این موضوع باعث خلق موقعیت‌های جالب با حضور کلی شخصیت فرعی رنگارنگ شده است. طبیعی است که یک مجموعه با چنین شهرتی، چندین بازی ویدیویی مختلف هم دریافت کند که جدیدترینش نیز اخیراً منتشر شده است.

بازی Doraemon Story of Seasons Friends of the Great Kingdom به دست استودیوی Marvelous ساخته و به دست کمپانی معروف Bandai Namco Entertainment نیز به انتشار رسیده است. این بازی بامزه در اصل در ژانر مزرعه‌داری قرار می‌گیرد و شاهد این هستیم که کاراکترهای محبوب این مجموعه سریالی، باید دست به دست هم داده و به رشد و برداشت محصولات مزرعه خود بپردازند. در این بین شاهد حضور اکثر ویژگی‌های مطرح این ژانر درون بازی هستیم.

همانند هر بازی مزرعه‌داری معروف دیگری که تابه‌حال تجربه کردید، Doraemon نیز مکانیک‌هایی مانند تغییر فصل، کاشت محصولات مختلف، امکان خرید و فروش محصولات برای کسب پول و چیزهای دیگر و کلی مینی گیم سرگرم کننده را درون خود جای داده است. حتی اگر از مخاطبان پروپاقرص سریال Doraemon هم نباشید و با کاراکترهایش آشنایی نداشته باشید، باز هم می‌توانید از این بازی جذاب و اعتیادآور به عنوان یک شبیه ساز سرگرم کننده مزرعه‌داری لذت کافی را ببرید.

بازی Doraemon Story of Seasons Friends of the Great Kingdom عنوانی در سبک شبیه ساز مزرعه داری با المان‌های نقش آفرینی است. این بازی بر اساس سریال و شخصیت‌های معروف Doraemon که یک برنامه ژاپنی است ساخته شده و اگر با این دنیا آشنا باشید، کلی موقعیت جذاب و البته فراموش نشدنی در انتظارتان است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lonesome Village و Coral Island را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Doraemon Story of Seasons Friends of the Great Kingdom برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-6600K or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 Ti or Radeon R7 265
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-10600K or AMD Ryzen 7 1700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1070 Ti or Radeon RX Vega 64
DirectX: Version 11
Storage: 35 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Noby and his friends are back in an all-new Doraemon: Story of Seasons title! The popular mash-up series between the well-known farming franchise adored by players for over 25 years and beloved Japanese cultural icon, Doraemon, gets a new entry, complete with plenty of fresh ways to play!
Grow crops, raise animals, and use Doraemon’s Secret Gadgets to help friends in a fun-filled and heartwarming story that people of all ages can enjoy.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    بازی خیلی خوب و بدون مشکل اجرا شد. با تشکر

    پاسخ دهید