پخش سریال The Last of Us لست اف اس
محمد صادق شجاعی

تاریخ پخش سریال The Last of Us مشخص شد

محمد صادق شجاعی 11 آبان 1401 بدون دیدگاه
577 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، تاریخ پخش سریال The Last of Us (لست اف اس) به واسطه صفحه آن در وب سایت شبکه HBO Max مشخص شده است.

در حال حاضر آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری وجود دارد که از بازی‌های ویدیویی اقتباس شده‌اند. با این حال یکی از آثاری که بیشترین حجم تبلیغات و توجه را در اختیار خود گرفته سریال The Last of Us، محصول شبکه HBO، است. نه تنها تریلر این سریال امیدوار‌کننده ظاهر شده، بلکه میلیون‌ها طرفدار سری لست اف اس پس از تجربه بازی The Last of Us Part 1 برای تماشای داستان آن در قاب تلویزیون لحظه‌شماری می‌کنند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید. این امر از آن جهت است که به واسطه صفحه سریال The Last of Us در وب سایت HBO Max، مشخص شده که اولین قسمت از این سریال در تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) پخش خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که سریال لست اف اس در سال 2023 نمایش داده خواهد شد. این امر موجب شده بود که بسیاری از طرفداران انتظار فاصله زمانی یک ساله تا مشاهده هنرنمایی پدرو پاسکال و بلا رمزی را داشته باشند. اما خوش‌بختانه با توجه به تاریخ درج شده در صفحه سریال The Last of Us چنین تصوری اشتباه است.

پخش سریال The Last of Us لست اف اس

تاریخ نمایش سریال اقتباسی از سری لست اف اس در قالب توضیحات مختصر آن مشخص شده است. در توضیح این سریال آمده است: «پیش‌نمایشی از یک درام پسا آخر‌الزمانی که بر اساس یک بازی ویدیویی تحسین شده ساخته شده است. این سریال در تاریخ 15 ژانویه پخش خواهد شد». تاریخ نمایش سریال The Last of Us به صورت رسمی اعلام نشده است. با این حال تاریخ درج شده در صفحه این سریال در وب سایت HBO Max با شواهد عینی تطابق دارد.

اولین تریلر سریال لست اف اس مدتی پیش منتشر شد و به این واسطه طرفداران توانستند به خوبی جنبه‌های مختلف آن از جمله وفاداری به بازی و هنر‌نمایی پدرو پاسکال (در نقش جول) و بلا رمزی (در نقش الی) را مشاهده کنند. این تریلر در 24 ساعت اول انتشار بیش از 12 میلیون بازدید داشت که به این واسطه سریال The Last of Us به عنوان پروژه بزرگ بعدی شبکه HBO بعد از سریال House of the Dragon لقب گرفت.

نظر شما در مورد تاریخ پخش سریال The Last of Us چیست؟ آیا برای تماشای آن لحظه‌شماری می‌کنید؟ به نظر شما این سریال اقتباسی از سری لست اف اس با استقبال مخاطبین و منتقدین رو‌به‌رو خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.