اتمام بازی Atomic Heart
محمد صادق شجاعی

زمان لازم برای اتمام بازی Atomic Heart در حدود 20 ساعت است

محمد صادق شجاعی 23 بهمن 1400 بدون دیدگاه
402 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Mundfish اعلام کرده که برای اتمام بازی Atomic Heart، محصول عجیب و غریبی که یاد‌آور سری Bioshock است، به 20 ساعت زمان نیاز دارید.

یکی از آثار به نمایش گذاشته شده در جریان رویداد E3 2021، بازی Atomic Heart است. این اثر اکشن نقش‌آفرینی و تیراندازی اول شخص، از مدت‌ها پیش در حال ساخت است. استودیو Mundfish به عنوان سازنده و ناشر بازی اتمیک هارت، قصد دارد اثر مذکور را در سه‌ماهه سوم یا چهارم سال جاری منتشر کند. در قالب این بازی به سال 1955 و دوران اتحاد جماهیر شوروی می‌روید. در این کشور فناوری‌هایی همچون اینترنت، هولوگرام و ربات‌ها اختراع شده‌اند. دنیای بازی Atomic Heart شما در قالب یک مامور KGV به نام P-3 قرار می‌دهد. او ماموریت دارد تا به یک مرکز دولتی نفوذ کند. پس از این عمل، او متوجه که ربات‌ها کنترل مرکز را در دست گرفته و آزمایشات عجیبی را انجام داده‌اند.

تریلر‌های اخیر بازی اتمیک هارت، نبرد‌های متنوع آن را به نمایش گذاشته‌اند. در بازی مذکور می‌توانید از ترکیب انواع مختلف اسلحه‌ها و توانایی‌های متنوع برای نابودی دشمنان بهره ببرید. رسانه GamingBolt اخیرا مصاحبه‌ای با سازندگان بازی Atomic Heart ترتیب داده که به واسطه آن می‌توانید بیشتر با این اثر آشنا شوید. در جریان این مصاحبه اعلام شد که سازندگان بازی اتمیک هارت در نظر دارند تجربه‌ای حدودا 20 ساعته ارائه کنند. لازم به ذکر است که این مدت زمان ممکن است با احتساب محتوا‌های جانبی باشد و تنها داستان اصلی را شامل نشود.

اتمام بازی Atomic Heart

بازی Atomic Heart یاد‌آور سری Bioshock است

در بخش دیگری از مصاحبه با استودیو Mundfish، در مورد المان‌های عجیب و غریب بازی Atomic Heart و سبک متفاوت طراحی سوال شده است. سازنده بازی اتمیک هارت در این باره گفته است: «مفاهیم به شدت دیوانه‌واری را در بازی قرار داده‌ایم. مواردی همچون پلیمرها، لیمبو و متا‌پلات را در بازی Atomic Heart تجربه خواهید کرد. این سطح از عجیب و غریب بودن عمدی است. در واقع این ویژگی یکی از ستون‌های اصلی ما برای خلق دنیا، دشمنان و شخصیت‌ها محسوب می‌شود».

بازی اتمیک هارت در حال حاضر برای انتشار در نیمه دوم سال میلادی جاری برنامه‌ریزی شده است. استودیو Mundfish قصد دارد این اثر را روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر کند.

نظر شما در مورد زمان مورد‌نیاز برای اتمام بازی Atomic Heart چیست؟ آیا این زمان را کافی می‌دانید؟ ویژگی‌های عجیب و غریب و متفاوت بازی اتمیک هارت توانسته‌اند توجه شما را جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.