دانلود بازی Army of Ruin برای PC
دانلود بازی Army of Ruin برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Army of Ruin برای PC

پارسی گیم 8 آبان 1401 بدون دیدگاه
2,693 بازدید

دانلود بازی Army of Ruin برای کامپیوتر

ژانر اکشن از گذشته تا به امروز در میان بازی‌های ویدیویی به شدت مورد توجه قرار گرفته و از محبوب‌ترین سبک‌ها در میان این سرگرمی دیجیتال است. در بازی‌های اکشن، شما دائم در تکاپو و حرکت هستید و طیف گسترده‌ای از دشمنان را با شلیک سلاح یا ضربه‌های رزمی از بین می‌برید. تلفیق اکشن با عناصر Roguelike هم‌سطح چالش آن را بیشتر کرده و هم باعث شده تا بازی‌های ویدیویی اکشن ارزش تکرار بیشتری داشته باشند. بازی Army of Ruin از استودیو Milkstone یک عنوان جدید با همین ویژگی‌ها بوده که شما را به انواع سلاح‌های جادویی مجهز می‌کند تا در برابر موج بزرگی از دشمنان قرار گرفته و آن‌ها را از بین ببرید.

گیم پلی بازی بسیار ساده است و حتی زحمت شلیک کردن را نیز بر عهده شما قرار نمی‌دهد. شما باید یک قهرمان شجاع را در میان ارتش بزرگ دشمنان هدایت کرده و هر چقدر که می‌توانید در برابر حملات دوام آورید. تعداد دشمنان بسیار زیاد بوده اما از طرفی کاراکتر شما با استفاده از سلاح‌ها و قدرت‌هایش می‌تواند در برابر آن‌ها مقاومت کند.

هر راند باعث می‌شود قدرت‌های بیشتری به دست آورید و برای راندهای آینده تا سطح بالاتری پیش بروید. طیف گسترده‌ای از انواع سلاح‌ها و قابلیت‌ها وجود دارد که با پیشروی در بازی آن‌ها را ارتقا داده و برای چالش‌های سخت‌تر آماده می‌شوید. تنوع بالای دشمنان، وجود کلاس Boss در میان آن‌ها، ساده بودن گیم پلی و شلیک خودکار در کنار گرافیک سه‌بعدی رنگارنگ که جلوه‌های ویژه را به خوبی نشان می‌دهد، تجربه این بازی را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Hades را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Army of Ruin برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista or newer
Processor: Quad core processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10 capable hardware
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: Quad core processor
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce 960 or better
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Army of Ruin is an auto-shooter in which you guide legendary heroes on a quest to defeat the Armies of Evil.
Get hold of a deadly arsenal capable of slaying hundreds of enemies in seconds, and you may have a shot at defeating the fearsome Army Generals! Use the unique skills of each hero to turn the tides when they least expect it. Enhance your trinkets and equipment and find powerful combinations that will evolve your weapons beyond their limits!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.