دانلود بازی The Plane Effect برای PC
دانلود بازی The Plane Effect برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Plane Effect برای PC

پارسی گیم 2 مهر 1400 بدون دیدگاه
2,519 بازدید

دانلود بازی The Plane Effect برای کامپیوتر

امروزه سوژه‌های جدید زیادی را در قالب بازی‌های ویدیویی می‌توانیم تجربه کنیم. این ایده‌های نو علاوه بر اینکه کلیشه‌ای نیستند، دست سازندگان را برای پرورش باز می‌گذارند تا بتوانند مراحل و گیم پلی را طوری طراحی کنند که تجربه‌ای منحصربه‌فرد در اختیار بازیکن قرار دهد. بازی The Plane Effect از استودیو Innovina عنوانی جدید و معمایی بوده که ماجراهایی مبهم را با سبکی هنری و سورئال برای شما روایت می‌کند.

شما در نقش یک انسان عادی قرار می‌گیرید که آخرین روز شغلی‌اش را در دفتر سپری می‌کند. با پایان ساعت کاری، او آماده برگشتن به خانه شده اما اتفاقی عجیب و ماورایی رخ می‌دهد که ریشه‌ای فضایی و مرموز دارد. این رویداد تأثیر بسیار زیادی در محیط گذاشته شما بدون اینکه بدانید چه خبر است، تنها می‌خواهید به خانه برگشته و خانواده خود را ببینید. اما آیا می‌توانید موفق شوید یا در سیاهچاله ذهن خود دفن خواهید شد؟

گیم پلی با زاویه دوربین ایزومتریک دنبال شده و شما باید محیط‌های شهری را پشت سر بگذارید. طراحی این محیط‌ها سبک و سیاقی هنری، سورئال و مرموز داشته که اتمسفری قوی بر آن حاکم است. هدف شما همواره این است که به سمت جلو حرکت کنید و اصلاً پشت سرتان را هم نگاه نکنید. خیابان‌ها و محیط‌های شهر گاه شبیه به هزارتوهایی می‌شوند که مسیریابی در آن به‌شدت سخت خواهد بود. همچنین موانع و معماهای متعددی بر سر راهتان قرار می‌گیرد که باید با دقت و گشت‌وگذار در محیط‌ها، راه عبور از آن‌ها را پیدا کنید.

این بازی تجربه‌ای ساده و متفاوت است و روایتی جذاب و خیالی را برای شما آماده کرده تا با آن سرگرم شوید. محیط‌های سورئال، گرافیک هنری، گیم پلی ساده و همچنین تنوع مراحل و طراحی‌های آن‌ها از ویژگی‌هایی است که این عنوان را به‌شدت سرگرم‌کننده و لذت‌بخش کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Twelve Minutes و Dorfromantik را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Plane Effect با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64 bit Windows 10 / 8 / 7
Processor: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD FX-8150 3.6GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 Ti / Radeon HD 6790 2GB VRAM
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64 bit Windows 10
Processor: Processor – Core i5 2.8GHz processor.
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GPU – NVIDIA GTX 1080 or equivalent video card with a dedicated memory of 2GB or high VRAM.
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It’s your final day at the office, it is time to clock out and return home – loomed over by a cosmic anomaly with an oppressive, otherworldly force. Helpless over the cosmos, all you know is that you must return to your family, as soon as you can.
As you progress through the dystopic cityscape, you quickly you realise all is not as it should be. Did it always take this long? Were the streets always a labyrinth? Where even is “home”? All you know is that you must keep pushing ever onwards, you must keep going.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.