دانلود بازی Relayer Advanced برای PC
دانلود بازی Relayer Advanced برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Relayer Advanced برای PC

پارسی گیم 7 آبان 1401 بدون دیدگاه
2,643 بازدید

دانلود بازی Relayer Advanced برای کامپیوتر

انیمه‌ها قطعاً طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند. این سبک از سرگرمی، با سبک و سیاق خاص خودش در کنار روایت‌های داستانی بسیار عمیق توانست جایگاه ویژه‌ای پیدا کند و پای آن را به بازی‌های ویدیویی نیز باز کند. تا به امروز بازی‌های ویدیویی زیادی در ژانرهای مختلف با سبک و سیاق انیمه‌ها منتشر شده‌اند و هر کدام به نحوی جذاب و سرگرم‌کننده هستند. بازی Relayer Advanced از استودیو DRAGAMI Games یک بازی جدید و جذاب اکشن و ماجراجویی بوده که در یک دنیای تخیلی و آینده‌گرایانه جریان داشته و گیم پلی مهیج و تاکتیکی ارائه می‌دهد.

گیم پلی بازی از عناصر عمیق و متعدد نقش‌آفرینی پر شده تا یک تجربه عمیق و لذت‌بخش را به شما هدیه دهد. در این بازی تلفیقی از ربات‌ها، افسانه‌های یونانی و همچنین ابرقهرمان‌ها را مشاهده و همراهی خواهید کرد. گروهی ملقب به Star Children که متشکل از انواع قهرمان‌ها بوده باید به نبرد با یک گونه بیگانه و بی‌رحم برود که تلاش در حمله و تسخیر کره زمین دارند. شما در بازی باید درگیر یک گیم پلی تاکتیکی عمیق شده و با استفاده صحیح از قابلیت‌ها و قرار دادن قهرمان‌ها در جایگاه مناسب میدان نبرد، پیروز میدان شوید.

این بازی در اصل نسخه جدید Relayer است که با گرافیک و رابط کاربری جدید و محتوای بهتر در اختیار شما قرار گرفته ولی همچنان به تمامی محتوا و ویژگی‌های بازی اصلی نیز دسترسی خواهید داشت. گیم پلی بازی سبک مبارزات نوبتی نقش‌آفرینی را داشته، چیزی که در بیشتر بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی مثل Final Fantasy شاهد بودیم. پس از اتمام بخش داستانی، مأموریت جدیدی با 5 قسمت آزاد می‌شود که بسیار چالش‌برانگیزتر از مراحل اصلی بازی بوده و تمام مهارتی که در طول بازی کسب کردید را به چالش خواهد کشاند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dark Deity و Final Fantasy را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Relayer Advanced برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Core i5-6402P
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible soundcard

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Core i5-7600K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1080
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

“Relayer Advanced” is a completely new simulation RPG by “GODWARS TEAM” with the theme of “stars, robots, and Greek mythology”. This title depicts an epic battle between “Starchildren,” who have awakened to the will of the stars, and “Relayer,” a mysterious intelligent life form that plans to invade the earth. Players will command the “Stellar Gear” unit that the Starchildren board and battle against the “Relayer” forces. On stage, players will lead their troops to victory by making full use of such strategic systems as “Hate,” which quantifies how easily enemies target you, “Skills” specific to jobs and characters, “Backstab,” which launches pincer attacks, and “Big Bang,” a special move.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.24 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.