دانلود بازی Dark Deity برای PC
دانلود بازی Dark Deity برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dark Deity برای PC

پارسی گیم 23 مهر 1400 بدون دیدگاه
3,615 بازدید

دانلود بازی Dark Deity برای کامپیوتر

دنیاهای فانتزی از گذشته سوژه مناسبی برای ساخت و طراحی بازی‌های نقش‌آفرینی عمیق بوده‌اند. دست سازندگان برای ایده پردازی و طراحی کاراکترهای جذاب در این سبک از دنیاها به‌شدت باز بوده و همین موضوع اغلب به ساخته شدن عناوین جذابی منجر می‌شود. طرفداران این مدل بازی‌ها نیز جامعه آماری بالایی داشته و معمولاً استقبال خوبی از آن‌ها می‌کنند. بازی Dark Deity از استودیو Sword & Axe عنوانی نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی بوده که عمق زیادی را در گیم پلی و داستان در اختیار شما قرار می‌دهد.

داستان بازی در سرزمینی به اسم Terrazael جریان داشته که درگیر جنگ‌هایی عظیم و قدرت‌های جادویی شده است. به دلیل وجود ماهیتی قدرتمند و جادویی به اسم Calamity، مردم این سرزمین در آستانه شروع جنگی جدید هستند و پادشاه برای جلوگیری از این موضوع، تیمی از افراد ماهر نظامی را گردآورده تا از این موضوع جلوگیری کنند و به قهرمان‌های مردم تبدیل شوند. شما نیز در این مسیر پرمخاطره همراهشان خواهید بود و آن‌ها را رهبری می‌کنید.

بازی 28 مرحله مجزا داشته که در تمامی آن‌ها باید وارد مبارزاتی تاکتیکی و نوبتی شده و نقشه‌ریزی مناسبی برای پیروزی داشته باشید. عناصر نقش‌آفرینی در بازی عمق زیادی دارد و به 54 کلاس مختلف که هرکدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند دسترسی خواهید داشت. این کلاس‌ها را می‌توانید در قالب 30 شخصیت دوست‌داشتنی و به‌یادماندنی بسازید که هرکدام داستان پس‌زمینه متفاوتی دارند.

به‌جز مبارزات، بخشی از بازی به دیالوگ‌ها و آشنایی بیشتر با شخصیت‌ها و دنیای بازی اختصاص دارد و سازندگان این قسمت را هم با دقت و عمق زیادی طراحی کرده‌اند. تمامی کاراکترهای شما به سلاح و تجهیزات دسترسی داشته که تنوع آن‌ها بسیار زیاد بوده و قابلیت ارتقا نیز در طول پیشروی وجود دارد. درمجموع، با یک بازی نقش‌آفرینی عمیق و کلاسیک روبه‌رو هستید که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Divinity: Original Sin 2 و Battle Brothers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dark Deity با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Modern GPU recommended
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Command legendary heroes to reshape a land fractured by broken oaths, reckless wars, and secret arcane powers. The technological and cultural achievements of a once-great civilization now lie locked inside the ruins of ancient temples throughout the world of Terrazael. Long after society’s mighty history is snuffed out by a powerful and mysterious “Calamity”, the people of Etlan teeter on the brink of total war.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.