بازی جدید هیدئو کوجیما
یحیی رحیمی

بازی جدید هیدئو کوجیما صنعت فیلم و بازی را متحول می‌کند

یحیی رحیمی 5 آبان 1401 بدون دیدگاه
241 بازدید

هیدئو کوجیما، خالق بازی متال گیر سالید و Death Stranding در گفتگو تازه‌ای با نشریه گاردین از بازی جدید خود می‌گوید. طبق گفته‌های وی، بازی جدید «همانند یک مدیوم جدید» عمل خواهد کرد و درصورتی‌که بتواند از پس ساخت آن بربیاید، تحول تازه‌ای در صنعت بازی و فیلم ایجاد خواهد شد. شایعات مختلفی در مورد بازی جدید وی وجود دارد و مشخص نیست وی به کدام بازی اشاره می‌کند.

کوجیما در گفتگو با گاردین از بازی جدید خود گفت. وی مانند همیشه وارد جزئیات نشده و کاملاً سربسته، توضیحاتی کوتاه در مورد آن ارائه کرد. وی در این مورد گفت: «انگار که یک مدیوم و سبک تازه است. در صورتی که موفق شود، چیزهای زیادی تغییر می‌یابند، نه در صنعت بازی، بلکه در صنعت فیلم هم» کوجیما علاقه زیادی به هنر هفتم دارد و اکثر بازی‌های وی هم جلوه‌هایی سینمایی در دل خود دارند و وی همیشه علاقه خود را به فیلم و سینما نشان داده است.

این طراح در ادامه صحبت‌هایش به چالش‌های ایجاد یک زیرساخت قوی برای بازی جدیدش پرداخت: «می‌توانید آزمایش‌های موفقی داشته باشید، اما فاصله بسیار زیادی بین یک آزمایش و نقطه‌ای که چیزی بتواند به یک مصرف روزانه تبدیل شود وجود دارد.» به نظر می‌رسد که منظور او از صحبت‌هایش، بازی ترسناک Overdose باشد که مدتی پیش توسط منابع مختلفی فاش شد. این بازی تنها پروژه کوجیما پروداکشنز نیست و بلکه دومین بازی به نام Death Stranding 2 هم با حضور افراد معروف در حال ساخت است.

بازی جدید هیدئو کوجیما

بازی جدید هیدئو کوجیما

هیدئو کوجیما در ماه خرداد از ساخت بازی برای ایکس باکس خبر داد. او می‌گوید که مدت‌هاست منتظر ساخت بازی جدید مانده و بالاخره فناوری لازم برای ساخت آن وجود دارد. کوجیما آن زمان گفت:‌ «این بازی است که همیشه می‌خواستم بسازم.» تابه‌حال اطلاعاتی از این اثر منتشر نشده و توضیحاتی هم از آن در گفتگو با نشریه گاردین بیان نشد. گفتنی است کوجیما با ساخت هر بازی، آن را یک مدیوم و سبک تازه می‌داند و صحبت‌های مشابهی هم در مورد بازی Death Stranding بیان کرد. وی در پایان صحبت‌هایش گفت: «فرد شماره یک کار بسیار سختی دارد، اما من همیشه میخوام شماره یک باشم و در این جایگاه باقی بمانم.»

طبق خبرهای جدید، حضور ال فانینگ در بازی کوجیما تائید شده است. تصویر مرموزی که در نمایشگاه بازی توکیو نمایش داده شد، چهره یک فرد آشنا را نشان می‌داد و یکی از خبرنگاران با انتشار تصویر اصلی، حضور ال فانینگ را تائید کرد. طبق منابع، این تصویر مربوط به دنباله بازی دث استرندینگ بود. شایعه دیگری هم حاکی از حضور مارگارت کوالی به‌عنوان شخصیت اصلی بازی جدید است. طبق گزارش‌ها، بازی جدید هیدئو کوجیما در گیم اواردز امسال معرفی می‌شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.