بازی Death Stranding
مهدی ملکی

محتوای جدیدی از Cyberpunk 2077 به بازی Death Stranding اضافه شد

مهدی ملکی 28 آذر 1399 بدون دیدگاه
510 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 با اینکه شاید یکی از موردانتظارترین عناوین نسل هشتم محسوب می‌شد، اما می‌توان همین صفت را هم درمورد Death Stranding به کار برد؛ بازی دوم با اینکه نظرات مختلفی را دریافت کرد و بیشتر یک عنوان سلیقه‌ای است،‌ اما از لحاظ دریافت جایزه‌ها و  عمکلرد فنی، حداقل در نسخه کنسولی خود بسیار باثبات رفتار کرد. بنابراین شاید بد نباشد تا برخی از آیتم‌های Cyberpunk 2077 را درون آن ببینیم.

آقای هیدئو کوجیما به عنوان یکی از بزرگان صنعت بازی‌های ویدیویی، درون عنوان Cyberpunk 2077 هم نقشی کوچک دست و پا کرده است و شما می‌توانید آن را درون بازی یادشده مشاهده کنید؛ این موضوع خود نشان‌دهنده رابطه خوب استودیو CD Projekt Red با کوجیما پروداکشنز است. در نتیجه عجیب نیست که ما در این شبیه‌ساز پیاده‌روی، آثاری را از Night City مشاهده کنیم.

شما در آخرین آپدیت بازی Death Stranding قادر خواهید بود تا برخی از وسایل آخرین عنوان این استودیو لهستانی را مشاهده کنید؛ در این میان می‌توان به عینک‌آفتابی جانی سیلورهند، یک موتور جدید، هولوگرام‌هایی با مضمون سامورایی و گروه Trauma و همچنین یک دست رباتیک که می‌توان از آن استفاده کرد، اشاره داشت. با این وجود افزون بر موارد تزئینی ذکر شده، شما قادر خواهید بود تا به یک فرایند هک جدید نیز دست یابید که دشمنان و بقیه وسایل نقلیه را متوقف می‌کند.

محتوای مذکور در حال حاضر تنها برای نسخه PC بازی در نظر گرفته شده و فعلاً صحبتی راجع به نسخه پلی استیشن 4 به میان نیامده است. با این وجود عجیب است که کنسول پایه این بازی از دریافت چنین محتوای احتمالاً محبوبی بی‌نصیب بماند.

بازی Death Stranding از زمان عرضه در ارائه موارد تزئینی و اشیا قابل استفاده، همانند برادر بزرگ‌تر خود Metal Gear Solid V عالی عمل کرده است و اکنون با چنین تلاش‌هایی مطمئناً به این بخش اثر نمی‌توان نقدهای محکمی را وارد کرد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.