بازی Metal Gear Solid
مهدی ملکی

بازیگر نقش اصلی فیلم Metal Gear Solid مشخص شد

مهدی ملکی 15 آذر 1399 بدون دیدگاه
674 بازدید

مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid گوهرهایی نابی بودند که در هر صورت نتوانستیم به خوبی از وجود آن‌ها استفاده کنیم؛ در حقیقت نسل هشتم نسلی بود که بیش از هر زمانی به شاهکارهای قدیمی بازی‌های ویدیویی احتیاج داشت ولی ما هیچ خبری از آن‌ها نشنیدیم. مجموعه MGS هم به همین وضع دچار شد و ما تنها شاهد یک نسخه از سری بودیم که آن هم به دلایلی با یک داستان نیمه‌تمام به سرانجام خود رسید. با این حال این‌طور به گوش می‌رسد که این مجموعه به زودی در قالب یک فیلم سینمایی احیا خواهد شد.

بر اساس گزارش وب‌سایت Deadline که به تایید خبرگزاری The  Hollywood Reporter هم رسیده است، اسکار آیزاک ستاره فیلمی خواهد بود که بر اساس مجموعه بازی Metal Gear Solid ساخته خواهد شد. فیلمی که توسط Sony Pictures هدایت می‌شود و با همکاری آیزاک در نقش Solid Snake به کار خود ادامه خواهد داد.

آقای آیزاک پیش از همین به جهت هنرنمایی در فیلم‌های نظیر Star Wars: The Rise of Skywalker و مجموعه‌هایی از جمله Poe Dameron به شهرت رسیده بود. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به Life Itself، The Letter Room و اثر رو به عرضه Dune اشاره کرد.

فیلم Metal Gear Solid

ساخت فیلم مورد بحث اولین بار هشت سال پیش و در زمان اوج محبوبیت Metal Gear Solid تایید شد و بالاخره سال قبل بود که مشخص شد تا عرضه آن هنوز هم سه سال باید صبر کنیم. همچنین سال 2018 گزارش‌هایی منتشر شدند که جردن وت رابرتز، کارگردان فیلم Kong: Skull Island هدایت این فیلم را به عهده خواهد گرفت.

افزون بر این موارد مشخص شده است که داستان به وسیله Derek Connolly نوشته خواهد شد و فیلم به تهیه‌کنندگی Avi Arad و مدیریت اجرایی Peter Kang مراحل بعدی خود را پیش خواهد برد. جایی که هیچ نشانه‌ای از هیدئو کوجیما یا دیگر دست اندر کاران مجموعه MGS به چشم نمی‌خورد.

به هر حال باید برای موارد بیشتر و همچنین نتیجه کار منتظر انتشار اخبار بیشتری باشیم؛ در ضمن تاریخ شروع فیلم‌بردای هنوز مشخص نشده است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.