دانلود بازی Ozymandias Bronze Age Empire Sim برای PC
دانلود بازی Ozymandias Bronze Age Empire Sim برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ozymandias Bronze Age Empire Sim برای PC

پارسی گیم 25 مهر 1401 بدون دیدگاه
5,506 بازدید

دانلود بازی Ozymandias Bronze Age Empire Sim برای کامپیوتر

زیرمجموعه‌ای در میان بازی‌های استراتژیک وجود دارد که با نام 4X شناخته می‌شود. بازی‌های این سبکی شبیه سازهای مدیریت تمدن عظیمی هستند که به شما اجازه حکومت بر مقیاس بزرگی از دنیا و یا سرزمین‌ها را می‌دهند. اگر می‌توانید همانند یک حاکم باهوش فکر و عمل کنید، پس سریعاً باید به تجربه این سبک بازی‌ها بپردازید. یکی از بهترین آثار 4X در سال جاری، بازی Ozymandias Bronze Age Empire Sim از استودیوی بازی سازی The Secret Games Company است.

Ozymandias Bronze Age Empire Sim همان‌طور که از اسمش هم مشخص بوده، یک شبیه ساز حکومت و امپراطوری در عصر برنز است. مکانیک‌های به کار رفته در گیم پلی این بازی شامل ترکیبی از بهترین المان‌های سبک استراتژیک است. شما باید برای زنده نگه داشتن حکومت خود، به کاوش در دنیا و کسب منابع مختلف دست بزنید. پس از این کار باید تمدن را با کمک مردم خود، به پا کرده و با حمله به حکومت‌های کوچک‌تر، منابع و ثروت زیادی برای ادامه مسیر کسب کنید.

خیلی از بازی‌های 4X الهامات زیادی از فرنچایز Civilization دریافت کرده‌اند و این موضوع شامل حال Ozymandias Bronze Age Empire Sim هم می‌شود. البته این بازی با ترکیب آن مکانیک‌ها با داستان‌ها و محیط‌های تاریخی واقعی و همچنین ارائه متفاوت گرافیکش، توانسته به اندازه کافی از منبع الهامش دور شود. این بازی همچنین بخش مولتی پلیری جذاب داشته که می‌توانید سایر گیمرها و تمدنشان را به چالش بکشید. پس اگر از عاشقان استراتژی هستید، این بازی را از دست ندهید.

بازی Ozymandias Bronze Age Empire Sim عنوانی در سبک استراتژیک است. شما در دوران کلاسیک و قدیمی برنز باید حکومتی به پا کنید که در دنیا نمونه نداشته باشد. این مسیر آسان نبوده و باید ساعت‌ها برای جمع آوری منابع و حمله به دشمنان وقت بگذارید. اگر از طرف‌داران حرفه‌ای ژانر استراتژی باشید، قطعاً از این بازی لذت می‌برید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sins of a Solar Empire Ultimate Edition و Humankind Cultures of Latin America را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ozymandias Bronze Age Empire Sim برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+
Processor: Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4600 or equivalent
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10+
Processor: Intel i5 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB VRAM
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

At the dawn of history, Bronze Age kings built the first empires. Strategize their rise to power in a uniquely streamlined 4X. Expand your borders, build cities in tactical locations then raise armies to defend them. Each turn, you receive opportunities but must choose only one, complete the objective to earn the reward. Random victory conditions make every game different; custom victory conditions support different styles of play.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.