دانلود بازی The Leviathans Fantasy برای PC
دانلود بازی The Leviathans Fantasy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Leviathans Fantasy برای PC

پارسی گیم 20 بهمن 1402 بدون دیدگاه
2,865 بازدید

دانلود بازی The Leviathans Fantasy برای کامپیوتر

بازی جذاب و خیره کننده The Leviathans Fantasy یک اثر شبیه ساز جذاب است که شما را به معنای واقعی کلمه به ارتفاعات جدیدی می‌برد. در این قلمرو فانتزی، شما در آسمان پرواز خواهید کرد و شهر ابری خود را که در بالای پشت جانوران غول پیکر قرار دارد، مدیریت خواهید کرد. در دنیایی غوطه ور شوید که در آن ماجراجویان را استخدام می‌کنید، جزایر شناور را کاوش کرده و اسرار تکنیک‌ها و خاطرات از دست رفته را کشف می‌کنید. به عنوان ناظر یک شهر ابری که در پشت یک جانور غول پیکر قرار دارد، شما این آزادی را دارید که آن را به دلخواه شکل دهید و توسعه دهید. پس بهتر است تمام خلاقیتتان را آزاد کنید.

The Leviathans Fantasy بازیکنان را به دنیای مسحورکننده‌ای منتقل می‌کند که در آن آسمان نه تنها فضای خالی بلکه خانه جانوران غول پیکر اسرارآمیز است. این موجودات با انسان‌ها هم‌زیستی می‌کنند و فرصتی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا با آنها ارتباط برقرار کنند، خاطرات خود را به دست آورند و تکنیک‌های فراموش شده را به ارث ببرند. آسمان تبدیل به بوم زنده و نفس گیر فانتزی می‌شود؛ جایی که هر رویارویی با یک هیولا درهایی را به روی امکانات جدید باز می‌کند. ساختمان‌هایی بسازید، مسیرهای پرواز را برای موجود خود طراحی کنید و ماجراجویان را برای کسب کمک، از همه گوشه‌های جهان استخدام کنید.

هدف شما در The Leviathans Fantasy این است که شهر خود را به یک مرکز پر رونق نوآوری، مدیریت منابع و ماجراجویی تبدیل کنید و یک پناهگاه عالی برای شخصیت‌های متنوعی که استخدام می‌کنید فراهم کنید. هیولای شما دارای توانایی منحصر به فردی برای استخراج جوهر فرهنگی و روایی مکان‌های مختلف است و آنها را به جزایر شناور غول پیکر و وسیعی تبدیل می‌کند. ماجراجویان خود را در مأموریت‌های اکتشافی به این جزایر بفرستید، جایی که می‌توانند غارت و منابع ارزشمندی را به دست آورند. این بازی ترکیبی بی‌نظیر از شبیه‌سازی، فانتزی و استراتژی را قول می‌دهد و بازیکنان را به کشف یک تمدن دعوت می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های My Little Blood Cult و Ooblets را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Leviathans Fantasy برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD or Intel, 3 GHz (AMD A10 7850K, Intel i3-2000)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated GPU, 4GB dedicated VRAM (Radeon R9 280, Geforce GTX 960)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

This is a game of fantasy style. There are all kinds of mysterious giant beasts floating in the high air. They live together with men. You can meet them, gain their memory, and inherit lost technique. Cities upon the clouds
You will own a city that is located on the back of a giant beast. This city will be under your control. You can develop and build it freely, and design a route for a flying beast. Let adventurers that work with your collect resources from different locations, build tons of different buildings. Recruit people over the world to work in the city. Build a perfect home for them.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.