دانلود بازی Chasm The Rift برای PC
دانلود بازی Chasm The Rift برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Chasm The Rift برای PC

پارسی گیم 25 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,336 بازدید

دانلود بازی Chasm The Rift برای کامپیوتر

دهه 90 میلادی شاهد رشد و سپس جهانی شدن یک سبک بخصوص به نام شوتر اول شخص در صنعت گیم بود. به واسطه عناوین به شدت معروفی مانند DOOM و Quake، بازی‌های شوتر توانستند همه گیر شده و تا همین لحظه نیز از موفقیت‌هایشان کاسته نشده است. با این حال در آن دوران طلایی، برخی از بازی‌ها به سرعت رو به فراموشی رفتند. یکی از این عناوین Chasm The Rift نام دارد که در سال 1997 به دست استودیوی Action Forms خالق مجموعه Carnivores ساخته شد.

بازیکن نقش یک کاراکتر سرباز بی نام را بر عهده می‌گیرد که مأموریتش جلوگیری از تصرف زمین به دست گروه Timestrikers، موجودات جهش‌یافته‌ای است که به دوره‌های زمانی مختلف حمله می‌کنند. در این مأموریت، او از مکان‌های مختلف مانند پایگاه‌های نظامی مدرن گرفته تا مقبره‌های فراعنه در مصر باستان بازدید می‌کند. همه مراحل شامل راهروهای تاریک و پیچ در پیچی مانند دخمه‌ها و هزارتوها می‌شوند. گرافیک بازی کلاسیک و شبیه به سایر بازی‌های شوتر آن زمان است.

یکی از ویژگی‌هایی که بازی را از سایر عناوین زمان خود متمایز کرده است، خشونت بالای بصری و امکان جدا شدن دست و پای دشمنان بر اثر شلیک گلوله است. صداگذاری اسلحه‌ها و سایر موارد این بازی به شدت پیشرفته و جلوتر از زمان خود است. درجه سختی بالای Chasm The Rift همچنین آن را تبدیل به یک شوتر درگیر کننده کرده که حتی حرفه‌ای‌ترین بازیکنان را هم به چالش می‌کشد. در نهایت اگر به دنبال یک شوتر جذاب و قدیمی و البته مهم هستید، Chasm The Rift را از دست ندهید.

بازی Chasm The Rift عنوانی در سبک شوتر اول شخص است. با اینکه این بازی در سال 1997 منتشر شد، ولی به دلیل مکانیک‌های آینده‌نگرانه‌اش، امروز با گرافیک ارتقا یافته و قابلیت‌های جدید، برای گیمرهای مدرن در دسترس قرار دارد. پس وقت را تلف نکرده و سریعاً آن را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Quake The Offering و Doom Eternal را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Chasm The Rift برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7 / 8.1 / 10 / 11
Processor: Dual Core 2Ghz Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible for 1920×1080
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / 11
Processor: Intel Core i5 / AMD Ryzen 5 Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 950 / Radeon R7 370 for 4K
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Having its roots in 1997 and developed in Ukraine, Chasm: The Rift is one of the most thrilling and innovative FPS from this era and the first Eastern European boomer shooter ever made.
Feeling you are no longer alone, you turn, with just enough time to shoot, killing the mutation charging mercilessly toward you. You begin to sense an eerie feeling of fear in the air, but your skin crawls as you realize it’s your own…What was that thing?
Again and again you shoot, battling more strange beasts; all grotesque mutations of creatures you once knew. Suddenly the inexplicable becomes clear. Time channels have formed in the Earth’s atmosphere, turning once normal life forms into something they were never meant to be. As part of a special commando unit, you must not only ward off and eradicate the beasts, but destroy the time channels to finally rid the Earth of these deadly mutations.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.