کرک بازی Gotham Knights
یحیی رحیمی

کرک بازی Gotham Knights به دلیل استفاده از دنوو منتشر نمی‌شود

یحیی رحیمی 24 مهر 1401 2 دیدگاه
854 بازدید

فهرست بازی‌هایی که از قفل دنوو برای جلوگیری از انتشار غیرقانونی پشتیبانی می‌کنند در حال افزایش است. مدتی پیش از افزودن دنوو به Sonic Frontiers خبردار شدیم و آخرین اخبار بازی هم نشان‌دهنده افزودن دنوو به بازی شوالیه‌های گاتهام است. صفحه استیم به‌تازگی در روزهای اخیر آپدیت شده و بدون اعلام رسمی، برچسب Denuvo به آن اضافه شده است. این بدین معنی است که کرک بازی Gotham Knights در روز عرضه منتشر نخواهد شد و تنها امپرس می‌تواند بازی را کرک کند.

این رویکرد هنگام انتشار بازی Dying Light 2 هم تکرار شد و شرکت تک‌لند، چند روز قبل از عرضه، قفل دنوو را اضافه کرد. درصورتی‌که به صفحه دانلود بازی سر بزنید، استفاده از نرم‌افزار امنیتی دنوو را خواهید دید. این بخش قبلاً در صفحه دانلود وجود نداشت و در طی چند روز اخیر اضافه شده است. گفتنی است سیستم مورد نیاز Gotham Knights از حد انتظار فراتر بود و این بازی قرار است روی کنسول‌های جدید هم دارای محدودیت 30 فریم در ثانیه باشد.

استفاده از دنوو برای افرادی که تمایل به خرید بازی دارند هم خبر خوبی نیست. بررسی‌ها نشان داده که این قفل روی عملکرد بازی تأثیر زیادی می‌گذارد و به‌خصوص اگر سیستم کاربر، پرچم‌دار و قدرتمند نباشد، لگ و افت فریم کاملاً مشهود خواهد بود. در حال حاضر نسخه بدون دنوو بازی Dying Light 2، عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسخه اصلی دارد و دلیل آن‌هم عدم وجود دنوو است. این مسئله در مورد بازی Resident Evil Village هم تکرار شد و نسخه کرک‌شده، عملکرد به‌مراتب بهتری داشت. این مسئله توسط گروه دیجیتال فاندری هم تائید شد.

کرک بازی Gotham Knights

کرک بازی Gotham Knights

کاربران ردیت واکنش منفی نسبت به خبر اخیر نشان داده‌اند. یکی از کاربران نوشته است که اگر بازی دارای دنوو باشد، هیچ انگیزه‌ای برای خرید آن ندارد. کاربر دیگری نوشته است که اگر می‌خواهید لگ و افت فریم را تجربه کنید، لطفاً از توسعه‌دهنده بابت تصمیم اخیرش حمایت کنید. بحث‌های مختلفی هم در مورد غیرقانونی بودن دانلود کرک بازی Gotham Knights منتشر شده است. مطالعه‌ای در سال 2017 نشان داد که انتشار کرک بازی، صدمه‌ای به فروش آن وارد نمی‌کند و افراد زیادی همچنان به خرید بازی ادامه می‌دهند.

کاربر دیگری نوشته است که تمامی بازی‌های آینده دی‌سی قرار است لایو سرویس باشند و این دلیل مناسبی است که خرید بازی را متوقف کند. افراد زیادی هم به کیفیت نامناسب بازی اشاره کرده‌اند و اینکه این اثر، نیازی به دنوو ندارد. با توجه به آنکه دنوو برای بازی فعال شده است، نیاز است منتظر عرضه کرک توسط امپرس در ماه‌ها و حتی سال‌های آینده باشیم.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    yeki

    مهمان

    haji crack shode, plz bezaresh

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به yeki

      نویسنده

      آماده دانلود است دوست عزیز