دانلود نرم افزار Nvidia PhysX
پارسی گیم

دانلود نرم افزار Nvidia PhysX

پارسی گیم 14 دی 1401 1 دیدگاه
13,324 بازدید

امروزه برای اجرای بسیاری از بازی های ویدیویی به تعداد زیادی نرم افزار پیش نیاز احتیاج دارید که هر کدام به شکلی متفاوت در نصب شدن و اجرای بدون مشکل آن‌ها نقش بازی می‌کنند. از درایورهای کارت گرافیک گرفته تا نرم افزارهایی دیگر، وجود آن‌ها روی سیستم شما ضروری است. یکی از این نرم افزارهای مهم، Nvidia PhysX نام داشته که تعدادی از dll های اصلی بازی های ویدیویی جدید و مدرن برای اجرا از آن استفاده می ‌کنند. نرم افزار Nvidia PhysX توسط شرکت معتبر انویدیا ساخته و عرضه شده است که به عنوان مکملی برای  اجرای بهینه بازی های رایانه ای محسوب می‌شود . نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا بازی های مورد نظر خود را با کیفیتی بالاتر و سرعتی بهتر اجرا کنید . همچنین این نرم افزار باعث می شود تا برخی از خطاهایی که قبل از اجرای بازی ها که مربوط به این dll است برطرف شود.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Nvidia PhysX:

  • یک نرم افزار جانبی برای اجرای تعدادی از dll های بازی های ویدیویی که ضروری هستند
  • به صورت پیش فرض در هنگام نصب تعدادی از بازی های ویدیویی روی سیستم نصب می‌شود
  • نیازی به دخالت کاربر نداشته و در پس زمینه ویندوز فعالیت می‌کند

جمع بندی

نرم افزار Nvidia PhysX یکی از انواع نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی های روز روی کامپیوتر است. شرکت انویدیا با به روز رسانی‌های متعدد برای این نرم افزار دائم ویژگی‌هایش را بهبود داده و باعث می‌شود بهتر از قبل روی سیستم عامل شما کار کند. قطعا برای اجرای بازی های ویدیویی باید PhysX را نیز نصب کنید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
برچسب ها
  • حجم : 25.3 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.1 از میانگین رای 10 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

نرم افزار Nvidia PhysX چیست؟

نرم افزار Nvidia PhysX توسط شرکت معتبر انویدیا ساخته و عرضه شده است که به عنوان مکملی برای  اجرای بهینه بازی های رایانه ای محسوب می‌شود . نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا بازی های مورد نظر خود را با کیفیتی بالاتر و سرعتی بهتر اجرا کنید . همچنین این نرم افزار باعث می شود تا برخی از خطاهایی که قبل از اجرای بازی ها که مربوط به این dll است برطرف شود.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سهراب

    مهمان

    نرم افزار Nvidia PhysX چیست؟

    پاسخ دهید