دانلود بازی Wayward Strand برای PC
دانلود بازی Wayward Strand برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wayward Strand برای PC

پارسی گیم 12 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,888 بازدید

دانلود بازی Wayward Strand برای کامپیوتر

گاهی باید در دنیای بازی‌های ویدیویی، عناوینی را تجربه کرد که به جای مبارزات اکشن، کشت و کشتار و… به آرامش روح و روان و تجربه‌ای متفاوت بپردازند. از این دسته بازی‌ها کم نیستند و در سبک‌های متفاوتی منتشر می‌شوند، از بازی‌های معمایی گرفته تا بازی‌های داستان محور که تمام تمرکز آن‌ها بر روی روایت است. بازی Wayward Strand از استودیو Ghost Pattern عنوانی در سبک ماجرایی و داستان محور بوده که دنیایی فانتزی را در یک بیمارستان معلق در هوا به خوردتان می‌دهد.

داستان بازی در یک نسخه خیالی از زمین در سال 1978 جریان دارد و شما را در نقش کاراکتری به اسم Casey قرار می‌دهد. مادر او یکی از کارمندان یک بیمارستان ویژه است، بیمارستانی که روی هوا معلق بوده و مکان متفاوتی را برای بیماران و مراجعه‌کنندگانش فراهم آورده است. کاراکتر شما برای تعطیلات به بیمارستان مادرش سفر کرده تا با افراد مختلف دیدار کند، حرف‌های آن‌ها را شنیده و ماجراجویی متفاوتی را برای خودش رقم بزند.

گیم پلی بازی بسیار ساده بوده و تمام آن به گشت و گذار در این بیمارستان، صحبت کردن و شنیدن حرف‌های افراد مختلف خلاصه می‌شود. شما می‌توانید افراد مختلف را دنبال کرده، با آن‌ها در تعامل باشید و در برخی کارها به آن‌ها کمک کنید. کشف رازهای مخفی، داستان زندگی افراد و همچنین گشت و گذار در نقاط مختلف این بیمارستان که با گرافیک دوبعدی و زیبایی طراحی شده از جمله ویژگی‌هایی است که می‌توان با آن ساعت‌ها سرگرم شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Life is Strange و Journey را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wayward Strand برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: 2.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX10 compatible or better
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to the Hospital
It’s the summer of 1978, and Casey Beaumaris is trying to make the most of her holidays, when her mum asks her to spend a long weekend helping out at the airborne hospital where she works.
Casey prefers the company of books to people, but she agrees, secretly planning to write an article about her visit for the school newspaper.
With her trusty notebook at the ready, Casey arrives on board the airship. The staff are overworked as they prepare for the visit of an important official, while the patients react to grief, or deal with active trauma.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.