دانلود بازی Strangeland برای PC
دانلود بازی Strangeland برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Strangeland برای PC

پارسی گیم 6 خرداد 1400 بدون دیدگاه
3,182 بازدید

دانلود بازی Strangeland برای کامپیوتر

بازی‌های سبک Point & Click همواره روایت داستانی جالبی دارند، زیرا این بازی‌ها معمولاً گیم پلی‌ای ساده داشته و تمام محتوای آن به داستان و معماهایش بستگی دارد. بازی Strangeland از استودیو Wormwood عنوانی جدید در همین سبک بوده که دنیایی تاریک و سورئال را برای ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد تا در آن غرق شوید و ماجراجویی کنید.

داستان بازی در یک کارناوال مرموز و عجیب جریان دارد. شما در ابتدا که بیدار می‌شوید، زنی را می‌بینید که خودش را درون گردابی مرموز رها می‌کند. این دنیای مرموز و هدف آن زن کاملاً برای شما ناشناخته است و برای همین برای پیدا کردن جواب، ماجراجویی خودتان را آغاز می‌کنید. شما در این کارناوال شوم، چیزهای عجیب زیادی می‌بینید. چیزهایی مثل انعکاس تصاویر عجیب در آینه‌ها، موجودات شرور و وحشتناک و … که همگی در سبک و سیاقی سورئال برای شما روایت می‌شوند. هویت خودتان نیز یکی از رازهای اصلی این بازی است.

گیم پلی بازی در سبک ساده Point & Click بوده و به حل کردن معماهای مختلف، پیدا کردن اشیاء و همین‌طور صحبت با سایر موجودات عجیب داستان بازی خلاصه می‌شود. آیتم‌هایی که در بازی پیدا می‌کنید قابلیت ترکیب شدن با یکدیگر را دارند تا شیء جدیدی به وجود آورده و در معماهای آینده که پیش پای شما قرار می‌گیرد، به کمک شما آیند.

از نکات مهمی که در Strangeland وجود دارد، روند غیرخطی‌اش است که بسیار آن را جذاب کرده است. معمولاً در این سبک بازی‌های، داستان بازی خطی بوده و مشخص است اما اینجا شما آزاد هستید که مسیر خودتان را طی کنید. همچنین در حل کردن معماهای بازی نیز چند راه‌حل مختلف وجود دارد و بسته به سلیقه شما، می‌توانید راه‌های متفاوتی برای پیشروی و برداشتن مانع‌های بازی را طی کنید که امری شایان تحسین برای سازندگان خوش‌ذوق بازی است. این موضوع باعث می‌شود که داستان Strangeland، داستان خودتان باشد و به‌جای اینکه تماشاگر باشید، خودتان آن را کارگردانی کنید.

بازی با 5 ساعت گیم پلی سرگرم‌کننده و مملو از معماهای مختلف، در کنار مسیری غیرخطی و داستانی جذاب و مرموز در دنیایی سورئال، تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Little Nightmares 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Strangeland با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7,8,10, XP SP2
Processor: Dual core and above (can run on single core)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Direct3D, OpenGL, DirectX 5
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Strangeland is a classic point-and-click adventure that integrates a compelling narrative with engaging puzzles. For almost a decade, we’ve been working on a worthy successor to the fan-acclaimed Primordia, and we are proud, at long last, to share our second game.
Strangeland is a place like no other. Even in the real world, carnivals occupy a twilight territory between the fantastic and the mundane, the alien and the familiar. In their funhouse mirrors, their freaks, and their frauds, we see hideous and haunting reflections of ourselves, and we witness the wonder and horror of humanity in just a few frayed tents, peeling circus wagons, dingy booths, and run-down rides. Strangeland, of course, is most definitely not the real world. Indeed, figuring out where—and who—you are is one of the game’s many mysteries.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.