ریمیک بازی Dead Space دد اسپیس
محمد صادق شجاعی

ریمیک بازی Dead Space از تکنیک دوربین God of War استفاده می‌کند

محمد صادق شجاعی 9 مهر 1401 بدون دیدگاه
255 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، پستی در بلاگ شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده که بر اساس آن در ساخت ریمیک بازی Dead Space (دد اسپیس) از دوربین مشابه بازی God of War استفاده شده است.

علاقه‌مندان به سبک ترس و بقا و علمی تخیلی برای انتشار نسخه ریمیک بازی Dead Space لحظه‌شماری می‌کنند. این اثر که در سال آینده منتشر خواهد شد، دارای ویژگی‌های متعددی از جمله جلوه‌های بصری ارتقا‌یافته و محتوا‌های جدید است. در قالب پستی در بلاگ شرکت الکترونیک آرتز، تعدادی از اعضای اصلی تیم سازنده دد اسپیس ریمیک استودیو Motive اطلاعات مختلفی از بازی دد اسپیس ریمیک ارائه کرده‌اند. به این واسطه جزئیات جالبی در مورد شورای بازیکنان سری Dead Space (گروهی از طرفداران سر‌سخت که در روند ساخت به سازندگان مشاوره داده‌اند) و جلوه‌های گرافیکی جدید برای از بین بردن دشمنان با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته شده است.

اما جالب‌ترین نکته‌ای که در بلاگ شرکت EA به آن اشاره شده، مربوط به دوربین بازی است. بر این اساس، ریمیک بازی Dead Space دارای تکنیک دوربین God of War بوده و به صورت تک شات روایت می‌شود. در نسخه اصلی بازی دد اسپیس، در تمام طول بازی دوربین نزدیک به ایزاک کلارک قرار دارد. اما از آن جایی که USG Ishimura دارای بخش‌های مختلف است، مجبور هستید که تعداد زیادی از صفحه‌های لودینگ را مشاهده کنید. به لطف استفاده از دوربین تک شاک در ریمیک بازی Dead Space می‌توانید بدون حتی یک صفحه لودینگ و کات در تمام USG Ishimura گشت و گذار کنید.

پیش از این بازی God of War چنین دوربینی را در سال 2018 ارائه کرد. این ویژگی موجب شد که بازیکنان در دنیای اثر مذکور غرق شده و مدت زمان طولانی در آن سپری کنند. صفحه لودینگ و کات‌های دوربین در بازی‌هایی مثل Dead Space می‌تواند تجربه شما را بهبود ببخشد. این امر از آن جهت است که در چنین لحظاتی می‌توانید از فضای بازی دور شده و برای ادامه آن آماده شوید. با توجه به دوربین تک شات ریمیک بازی Dead Space و عدم وجود زمان برای خارج شدن از فضای این اثر، انتظار می‌رود که با تجربه‌ای پر‌تنش رو‌به‌رو خواهیم بود.

ریمیک بازی Dead Space دد اسپیس

ریمیک بازی Dead Space دارای سیستم پرواز جدید است

در کنار توضیح در مورد دوربین بازی دد اسپیس ریمیک، پست منتشر شده در بلاگ شرکت الکترونیک آرتز جزئیاتی از محتوا‌های جدید ارائه کرده است. زمینه اضافه شدن بخشی از محتوا‌های تازه به دلیل سیستم پرواز 360 درجه فراهم شده است که یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسخه اصلی محسوب می‌شود. این سیستم پرواز جدید برخی مراحل را متحول کرده و چالش‌های جدید را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

در کنار این موارد، ریمیک بازی Dead Space دارای مراحل جانبی داستانی است. این مراحل بخش‌های تازه‌ای از داستان بازی دد اسپیس با محوریت شخصیت نیکول و فعالیت‌های او در زمان حمله به USG Ishimura ارائه خواهد کرد. همچنین شخصیت‌هایی مانند دکتر کراس نیز در طول بازی دیده شده و حضور آن‌ها به گزارش‌های صوتی ختم نمی‌شود.

ریمیک بازی Dead Space در سال 2023 روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد دوربین این اثر چیست؟ آیا این ویژگی موجب بهبود تجربه این اثر خواهد شد یا دشواری آن را افزایش می‌دهد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.