دانلود بازی Lovecrafts Untold Stories 2 برای PC
دانلود بازی Lovecrafts Untold Stories 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lovecrafts Untold Stories 2 برای PC

پارسی گیم 9 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,759 بازدید

دانلود بازی Lovecrafts Untold Stories 2 برای کامپیوتر

شاید یکی از متفاوت‌ترین و منحصربه‌فردترین ایده پردازان در چیزهای ترسناک و عجیب را لاوکرفت داشته باشد. سبک وی نه‌تنها در دنیای ادبیات بلکه در فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی نیز طرفداران زیادی داشته و تجربه منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. بازی‌های محبوبی مثل Bloodborne نیز حتی از ایده‌های لاوکرفتی بهره می‌برند. بازی Lovecrafts Untold Stories 2 از استودیو LLC Blini Games عنوانی جذاب و دنباله سری قبلی خودش در سبک اکشن و نقش‌آفرینی بوده که با همین عناصر لاوکرفتی و هولناک، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

این بازی ماجراهای شماره قبل را ادامه داده و کاراکترهایش را در مقابل تهدیدهای ترسناک و ناشناخته قرار می‌دهد. برای شروع این ماجراجویی هولناک به 6 کاراکتر مختلف با قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد دسترسی دارید. گیم پلی با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و از لحاظ گرافیکی و هنری، با یک بازی زیبا و متفاوت رو به رو هستید که به خوبی عناصر لاوکرفتی و ترسناک را به تصویر کشیده است.

داستان بازی در مورد یک نقاشی شوم و نفرین شده در پاریس است که در سال 1926 کشف شد و اسم آن Dream Landscape بود. پس از رونمایی از این تابلوی شوم، هرج و مرج در تمام سطح شهر گسترش یافت و وقایع هولناکی اتفاق افتاد. این نقاشی دنیای کابوس وار و ترسناکی را با دنیای واقعی ادغام کرده و در حال گسترش یافتن است. 6 کاراکتری که در دسترس دارید شامل یک کارآگاه، یک جادوگر، پروفسور، یک احضار کننده ارواح، نظامی سابق و روانشناس است که هر کدام قابلیت‌های متفاوتی دارند.

گیم پلی در کنار عناصر نقش‌آفرینی و اکشنی که دارد، عناصر Roguelike را نیز ادغام کرده تا تجربه متفاوت و چالش‌برانگیزی را به خوردتان دهد. پیدا کردن انواع تجهیزات و سلاح‌ها در قالب Loot، ساخت و ساز ابزارها و همچنین بهبود و ارتقا قابلیت‌های کاراکترها برای آماده شدن در مقابل چالش‌های سخت‌تر از جمله ویژگی‌های بازی Lovecrafts Untold Stories 2 است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tribes of Midgard و Darkest Dungeon 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lovecrafts Untold Stories 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/8.1/10
Processor: Any 64-bit Intel or AMD CPU
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: 512 MB video memory. Intel integrated graphics supported.
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5, AMD Ryzen or equivalent
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 1024 MB or more dedicated video memory. NVIDIA or AMD preferred.
DirectX: Version 9.0c
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Lovecraft’s Untold Stories 2 is an action RPG with rogue-like elements that continues the story where Lovecraft’s Untold Stories left off, taking the characters to a new stage in their fight against the Unknown, in a completely new graphics style. Loot drops of randomized gear and resources to craft your own, explore old and new procedurally generated locations, defend yourself against dozens of different enemies and face off against epic bosses! Beware, for the game is more challenging than ever before, and the tough nightmarish creatures opposing you will not give up easily!
The Surrealist Artist Ardois-Bonnot presented his painting called Dream Landscape in the Paris Spring Salon of 1926. The moment the painting was uncovered, it caused a sudden riot among the public, and people screamed and ran all over the place. Soon after the exhibition, Ardois-Bonnot fell into a strange deep sleep from which no one could wake him up. Rumors abound that shortly before this attack of ‘sleeping sickness’, he was at the verge of completion of his greatest masterpiece which would change the world.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.