بازی I.G.I Origins
یحیی رحیمی

اولین تریلر گیم پلی بازی IGI Origins منتشر شد

یحیی رحیمی 5 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,110 بازدید

استودیو Antimatter Games که کنترل سری بازی IGI را به دست گرفته، سخت مشغول ساخت نسخه جدید بازی است. در حالی که چند سال از اعلام خبر ساخت بازی می‌گذرد، بالاخره تریلر گیم پلی IGI Origins منتشر و توضیحات صفحه استیم بازی هم آپدیت شد. این تریلر هرچند کوتاه، ثانیه‌هایی از روند بازی آی جی آی را نشان می‌دهد که در سویی شباهت زیادی به شماره‌های اول دارد و در سویی، المان‌های تازه هم برای آن تعریف شده است.

با نگاه به صفحه استیم بازی، اطلاعات تازه‌ای در مورد بازی IGI دریافت می‌کنیم. بازی‌کنان قرار است با قلب سازمان جهانی که برای آن کار می‌کنند آشنا شوند و پیش‌زمینه و فعالیت‌های این سازمان را بهتر بشناسند. گفتنی است IGI Origins پیش‌درآمد عنوانی از این سری است که در سال 2000 منتشر شد و داستان به اتفاقات قبل از شروع بازی اول می‌پردازد.

بازی‌کنان کنترل شخصیت مایکل کینگ با اسم مستعار Regent را بر عهده می‌گیرد. او از سربازان سابق SAS، سرویس هوایی ویژه است. این سرویس که بخشی از ارتش بریتانیا به‌حساب می‌آید در سال 1941 تأسیس شد و هدف آن، پیش بردن عملیات جاسوسی و محرمانه به همراه درگیری نزدیک و نجات گروگان است. مایکل کینگ پس از آنکه از SAS خارج می‌شود، MI6 او را جذب می‌کند و عملیات جهانی باهدف یافتن دشمنان و حذف آن‌ها در خلال یک جنگ جهانی شروع می‌شود.

تریلر گیم پلی بازی IGI Origins

گیم پلی بازی IGI Origins

بازی IGI Origins سلاح‌های مختلفی در اختیار بازی‌کننده قرار می‌دهد و گجت‌های پیشرفته‌ای هم برای گمراه کردن حریف وجود دارد. روند بازی همانند عناوین اولیه روی مخفی‌کاری و جاسوسی است. بازی‌کننده قبل از هر مرحله توسط یک بالگرد به منطقه هدف اعزام می‌شود، سپس باید نقطه ورود را پیدا کند و حریف را از بین ببرد. جلوه‌هایی از موشک‌های ویژه شوروی نیز در تریلر دیده می‌شود که نوید بازگشت مرحله‌ای خاص از این سری را می‌دهد.

در مورد تریلر گیم پلی IGI Origins باید بگوییم که گان‌پلی و سیستم تیراندازی کاملاً امروزی و مدرن شده است. حرکات شخصیت اصلی نیز مطابق بازی‌های شوتر اول‌شخص مدرن طراحی شده و تغییرات زیادی را در بدنه و ساختار طراحی مرحله می‌بینیم. تصاویر منتشر شده، روندی مشابه اسنایپر الیت را نشان می‌دهند و به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان از بازی‌های مخفی‌کاری نظامی چند سال اخیر درس گرفته‌اند و بخش‌های تازه‌ای را به آن افزوده‌اند.

یکی از بخش‌های جالب گیم پلی، استفاده از عینک دید در شب و جنگ تمام‌عیار است. بازی آی جی آی اوریجینز برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. تاریخ عرضه بازی مشخص نیست و صحبتی در مورد نسخه مخصوص نسل نهم نشده است. منتظر اطلاعات جدید باشید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.