تمام کردن بازی Valkyrie Elysium والکری الیسیوم
محمد صادق شجاعی

تمام کردن بازی Valkyrie Elysium بیست ساعت زمان نیاز دارد

محمد صادق شجاعی 4 مهر 1401 بدون دیدگاه
456 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مجله Famitsu در قالب بررسی خود اعلام کرده که برای تمام کردن بازی Valkyrie Elysium (والکری الیسیوم) لازم است در حدود 20 ساعت زمان را به این اثر اختصاص دهید.

بازی Valkyrie Elysium، به عنوان پنجمین اثر سری Valkyrie Profile، از مورد‌انتظار‌ترین آثار نقش‌آفرینی حال حاضر صنعت ویدیو گیم محسوب می‌شود. این اثر به زودی توسط شرکت Square Enix روی پلتفرم‌های مختلف منتشر خواهد شد. هم‌زمان با این امر رسانه‌های مختلف بررسی خود را نیز ارائه می‌کنند. یکی از مراجعی که مشغول بررسی بازی والکری الیسیوم بوده و اطلاعات مختلفی از این اثر منتشر کرده، مجله فامیتسو است.

منتقد مجله Famitsu در بخشی از بررسی خود از بازی Valkyrie Elysium اعلام کرده است که «تمام کردن بخش اصلی این اثر در حدود 20 ساعت طول می‌کشد». همچنین این منتقد خاطر‌نشان کرده است که اثر مذکور دارای طیف گسترده‌ای از مراحل فرعی است. او در حالی که تعداد قابل‌توجهی از مراحل فرعی را کامل کرده، توانست است بازی والکری الیسیوم را با صرف 18 ساعت زمان به پایان برساند.

تمام کردن بازی Valkyrie Elysium والکری الیسیوم

بازی Valkyrie Elysium دارای چندین پایان است

یکی دیگر از جزئیات جالب توجهی که در قالب گزارش مجله فامیتسو به آن اشاره شده، وجود چندین پایان در بازی Valkyrie Elysium است. پیش از این از ویژگی مذکور در بازی Valkyrie Profile استفاده شده بود. با این وجود که در گزارش مجله Famitsu بخش‌های مختلف داستان فاش نشده است، اما ظاهرا با پیشرفت در بازی، بازیکنان با وقایع ناراحت‌کننده‌ای رو‌به‌رو خواهند شد. در حال حاضر نحوه انتخاب‌ها و روش‌های دستیابی به پایان‌های مختلف مشخص نشده است.

بازی Valkyrie Elysium در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این در حالی است که نسخه کامپیوتر این اثر در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) از طریق فروشگاه استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. هم‌زمان با انتشار این نسخه، یک آپدیت رایگان ارائه می‌شود که حالتی به نام Hilde، درجه سختی جدید و مبارزاتی با محدودیت زمانی را اضافه خواهد کرد.

نظر شما در مورد زمان لازم برای تمام کردن بازی Valkyrie Elysium چیست؟ آیا آن را کافی می‌دانید یا انتظار بیشتری داشتید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.