انیمه Nier Automata
یحیی رحیمی

زمان پخش انیمه Nier Automata اعلام شد

یحیی رحیمی 4 مهر 1401 بدون دیدگاه
785 بازدید

اقتباس انیمه بازی Nier Automata در فوریه سال جاری معرفی شد و بالاخره اولین تریلر به همراه زمان پخش آن اعلام شد. طبق اطلاعات رسمی، انیمه نیر اتوماتا به نام Nier Automata Ver 1.1a شناخته می‌شود و وظیفه کارگردانی آن بر عهده ریوجی ماسایوما، کارگردان Blend S و انیماتور اصلی Arietty قرار دارد. صداپیشه‌های اصلی شخصیت‌های 2B و 9S بار دیگر بازگشته‌اند و می‌توانید در ژانویه 2023 به تماشای انیمه اقتباسی از بازی فلسفی جهان‌باز سری Nier بپردازید.

به گزارش پارسی گیم، یک ویدیو هشت‌دقیقه‌ای به‌عنوان بخشی از مراسم Aniplex Online با نمایش تریلر شخصیت‌های 2B‌ و 9S و صداپیشه‌های اصلی پخش شد. در تریلر می‌توانیم بخشی از انیمه Nier Automata را ببینیم و توضیحات صداپیشه‌ها در مورد شخصیت‌های خود و اینکه فرم انیمه آن‌ها چطور خواهد بود را گوش دهیم. در پایان نیز گفتگویی میان کارگردان انیمه و یوکو تارو، کارگردان بازی می‌شنویم که در مورد اسم رسمی انیمه، توضیحاتی بیان می‌کنند.

زمان پخش انیمه Nier Automata

جزئیات انیمه Nier Automata

انیمه نیر اتوماتا با نام Nier Automata Ver 1.1a شناخته می‌شود. یوکو تارو در مورد پسوند اضافه‌شده گفت: «عنوان انیمه دارای پسوند Ver 1.1a است. دلیلش آن است که نیر اتوماتا داستانی بود که ما برای بازی خلق کردیم و کپی کردن آن، داستان جالبی برای یک انیمه نخواهد ساخت. در نتیجه من ایده تغییر اسم را مطرح کردم». با توجه به توضیحات کارگردان بازی، انیمه اقتباسی دارای داستانی متفاوت است و قرار نیست موبه‌مو داستان بازی در انیمه روایت شود.

ماسایوما در ادامه گفت که داستان بازی کامل و بسیار زیبا است و در نتیجه بخش بزرگی از داستان را تغییر نداده‌اند. البته این بدین معنی نیست که داستان از بازی کپی شده و سپس بخش‌هایی به آن اضافه شده است؛ بلکه تغییرات بزرگی را خواهیم دید تا Nier Automata حالت سینمایی پیدا کند. یوکو تارو، کارگردان بازی نیر اتوماتا امیدوار است که طرفداران بازی علی‌رغم تغییرات ایجادشده به تماشای انیمه بپردازند و از آن لذت ببرند. وی در پایان به نگرانی احتمالی طرفداران از کیفیت انیمه پرداخت:

بسیاری اوقات طرفدارانی را می‌بینم که نگران عدم توجه به بازی در فرایند خلق و تولید هستند. این نگرانی‌ها در مورد انیمه ما کاملاً بی‌اساس هستند. این حقیقت که تیم انیمه و به‌خصوص کارگردان کاملاً به بازی احترام می‌گذارند، برای من بسیار جالب بود و این من هستم که در حال تغییر داستان برای آن‌ها هستم. در نتیجه اگر کسی ناراضی است، تقصیر به گردن من است.

یوکو تارو تمام‌قد از انیمه اقتباسی دفاع کرد و از گفته‌های وی مشخص است که نقش اساسی در تولید انیمه جدید دارد. همان‌طور که در ابتدای مطلب هم خواندید، زمان پخش انیمه Nier Automata، ژانویه 2023 اعلام شده است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.