فصل سوم Witcher
علیرضا نظری

فصل سوم سریال The Witcher در تابستان 2023 پخش می‌شود

علیرضا نظری 5 مهر 1401 بدون دیدگاه
356 بازدید

سرانجام در چند هفته گذشته فیلم‌برداری فصل سوم سریال مورد انتظار The Witcher با هنرنمایی شخصیت گرالت (هنری کاویل)، از شبکه نتفلیکس به پایان رسید. در این میان حساب توییتر رسمی Netflix اعلام کرده است که فصل سوم سریال The Witcher در تابستان سال آینده میلادی اکران خواهد شد و قبل از آن هم طرفداران شاهد یک سریال پیش درآمد با نام The Witcher: Blood Origin خواهند بود که در 25 دسامبر (4 دی) منتشر می‌شود.

روند ساخت فصل سوم سریال ویچر با مشکلاتی از قبیل ویروس کوید 19 رو به رو شد و همین مسئله روند پیشروی سریال را به تعویق انداخت. فیلمنامه فصل سوم سریال ویچر، درست پس از پخش فصل دوم در دسامبر سال گذشته به پایان رسید و خلاصه داستان قبلا توسط نتفلیکس فاش شده است؛ جایی که گرالت، پس از مخفی نگه داشتن دختر جوان سیری از لیست دشمنان و محافظت از او، آموزش‌های جادویی لازم را به شخصیت ینیفر سپرد. حال توییتر رسمی نتفلیکس در پیامی ساده اعلام کرده است: «خانواده ما بازگشته‌اند! فصل سوم The Witcher در تابستان 2023 پخش خواهد شد».

دو شخصیت فریا آلن و آنیا چالوترا به ترتیب در نقش سیری و ینیفر ایفای نقش خواهند کرد و جاسکیر با بازی جوی باتی در یک ماجراجویی، از قسمت اول سریال به آن‌ها می‌پیوندد. برخلاف فصل اول سریال که در اواخر سال 2019 پخش شد، فصل دوم قالب بسیار روان‌تری برای داستان‌سرایی داشته است و عمدتا یک ماجراجویی مستقل بوده که با رمز و رازهای خود داستان دو شخصیت گرالت و سیری را روایت می‌کند. با توجه به اینکه داستان‌سرایی نسبتا پر هرج و مرج فصل اول سریال، یکی از انتقادات رایج آن بوده است، احتمالا فصل سوم به فرمت استاندارد خود به صورت متوالی ادامه خواهد داد.

فصل سوم سریال The Witcher

جزئیاتی از پیش درآمد Blood Origin

با این تفاسیر کار عوامل سریال ویچر به پایان نرسیده است و تا سه ماه دیگر پروژه‌ی اسپین اف این سریال با نام Blood Origin تکمیل خواهد شد، که در 25 دسامبر برابر با 4 دی سال جاری نمایش داده می‌شود و در آن شخصیت مینی درایور در نقش راوی بازی می‌کند. بازیگرانی همچون لنی هنری (از هری پاتر و زندانی از کابان) و میشل یئو نیز در این مینی سریال ایفای نقش می‌کنند. سریال Blood Origin حدود 1200 سال قبل از ماجرای اصلی ویچر جریان دارد. داستان سریال در مورد ساخت اولین ویچر است و اینکه چطور شکارچیان هیولا توسط مهندسی ژنتیک و تغییر ساختار انسان‌ها ساخته می‌شوند تا جهان را از هیولاها پاک کنند.

در حال حاظر جزئیات بیشتری از فصل سوم سریال The Witcher اعلام نشده است، به محض انتشار، آن را با شما به اشتراک میگذاریم. در همین حال علاقه‌مندان می‌توانند منتظر پخش سریال The Witcher: Blood Origin در 4 دی ماه سال جاری باشند.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.