دانلود کالاف دیوتی مدرن وارفر 2
یحیی رحیمی

دانلود دو بازی Modern Warfare II و وارزون 2 جداگانه انجام می‌شود

یحیی رحیمی 3 مهر 1401 بدون دیدگاه
847 بازدید

انتشار سالانه کالاف دیوتی خبر خوبی برای حافظه SSD نیست. به‌خصوص آنکه آپدیت‌های این بازی هر بار حجم اشغال‌شده روی حافظه را افزایش می‌دهند. بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 ماه آینده عرضه می‌شود و بازی بتل رویال وارزون 2 هم در روزهای پس از آن از راه می‌رسد. سؤال بزرگ آن است که آیا دانلود Modern Warfare II و Warzone 2 جدا از هم خواهد بود یا اینکه این دو بازی به همدیگر وصل هستند و باید یک پکیج کامل را به آن‌ها اختصاص داد؟‌

در حال حاضر حجم دانلود بازی مدرن وارفر 2 و وارزون 2 اعلام نشده است. استودیو Infinity Ward اما به بازیکنان اطمینان خاطر داده که دانلود این دو بازی جدید از یکدیگر جدا خواهد بود و لازم نیست که حجم زیادی را دانلود کرد. البته این دو بازی در نهایت به هم وصل می‌شوند و اتصال آن‌ها باعث می‌شود تا نیازی به اجرای جداگانه نداشته باشید. بازی‌های فعلی کالاف دیوتی نیز به همین شکل هستند و با دانلود دیتا بازی‌ها، یک منو اولیه خواهید دید که می‌توانید به واسطه آن، بازی جدید را اجرا کنید.

دانلود وارزون 2

ادغام دو بازی مدرن وارفر 2 و وارزون 2

در صورتی که تنها به بازی Warzone 2 علاقه دارید، نیازی به دانلود کامل مدرن وارفر 2 نخواهید داشت و برعکس آن‌هم صادق است. البته امکان نصب هر دو بازی را دارید و همچنین بخش داستانی هم قابل‌حذف است و پس از تجربه آن، می‌توانید کمپین داستانی را حذف کنید و تنها حالت چندنفره را باقی بگذارید. در صورتی که بخواهید هر سه بخش را دانلود کنید، بیش از 200 گیگابایت فضای خالی لازم خواهید داشت.

جو ککات (Joe Cecot) از طراح‌های بخش چندنفره بازی جدید در مصاحبه با وب‌سایت آلمانی گیم‌استار، اطلاعات تازه‌ای در مورد نحوه دانلود و اجرای بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 و وارزون 2 بیان کرد: «ادغام دو بازی بار دیگر یکپارچه خواهد بود. نیازی به خروج از بازی برای اجرای انتقال میان وارزون 2 به بخش چندنفره و برعکس آن نخواهید داشت. این کار خیلی ساده و سریع انجام می‌شود، اما شما هنوز می‌توانید نحوه نصب را تعیین کنید».

ریست بازی Warzone و در نهایت استفاده از موتور گرافیکی جدید استودیو Infinity Ward می‌تواند حجم نهایی بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 را کاهش دهد. البته این مسئله قطعی نشده و حجم آپدیت‌های پیشین وارزون نشان داد که توسعه‌دهندگان تغییری در این مورد ایجاد نکرده‌اند. باید منتظر عرضه بازی باشیم تا در نهایت در مورد نحوه دانلود و نصب Modern Warfare II تصمیم بگیریم.

منبع: PushSquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.