حجم God of War Ragnarok
یحیی رحیمی

حجم دانلود بازی God of War Ragnarok مشخص شد

یحیی رحیمی 31 شهریور 1401 بدون دیدگاه
4,081 بازدید

دو ماه تا انتشار رسمی بازی God of War Ragnarok مانده است و پلی استیشن هنوز از ویدیو گیم پلی کامل بازی رونمایی نکرده است. نمایش تریلر داستانی گاد آو وار در هفته‌های گذشته، روند مارکتینگ و تبلیغ این بازی را رقم زد. تصاویری از حجم God of War Ragnarok در فروشگاه پلی استیشن منتشر شده که نشان‌دهنده حجم باورنکردنی است. دانلود گاد آو وار رگناروک بیش از 90 گیگابایت حجم لازم دارد.

صفحه توییتر حجم بازی پلی استیشن که منبع موثقی در زمینه اعلام حجم بازی به‌حساب می‌آید، شایعات در مورد حجم 90 گیگابایتی را تائید کرد. اسکرین‌شات‌هایی در چند روز اخیر از امکان پیش دانلود بازی God of War Ragnarok برای تعدادی از کاربران خبر می‌داد. تصاویر نشان می‌داد که حجم بازی 90.6 گیگابایت است. این رقم حدود دو برابر از حجم God of War که در سال 2018 منتشر شد بیشتر است. البته فاکتورهایی وجود دارند که روی حجم فعلی تأثیر خواهند گذاشت.

یکی از مهم‌ترین فاکتورها، آپدیت هنگام عرضه بازی است که به‌منظور رفع باگ‌های نهایی منتشر می‌شود. گفتنی است حجم بازی بر اساس منطقه و زبان تفاوت دارد و مهم‌تر از همه، حجم فایل PKG پلی استیشن همیشه دقیق نیستند و احتمال اشتباه در آن‌ها زیاد است. در صورتی که حجم فعلی باقی بماند، نسخه PS4 بازی گاد آو وار رگناروک باید روی دو دیسک منتشر شود و نسخه PS5 نیز با یک دیسک. سونی فعلاً واکنشی به شایعات و خبرهای اخیر نشان نداده است.

حجم دانلود God of War Ragnarok

حجم God of War Ragnarok

قسمت جدید State of Play با رونمایی از نبرد کریتوس و ثور همراه شد. تصاویری گرافیکی از آتریوس و گرگ او به نام فنریر دیدیم. در افسانه‌های نورس، این فنریر است که در نهایت خورشید را از میان می‌برد و وقایعی را رقم می‌زند که در پایان به شکست اودین ختم می‌شود. گفتنی است اودین بخش مهمی از بازی جدید خواهد بود و داستان بازی به ماجراجویی کریتوس در نورس باستان پایان خواهد داد. تعدادی از طرفداران می‌گویند که اودین را در تریلر جدید مشاهده کرده‌اند، اما این گفته‌ها توسط استودیو تائید نشده است.

استودیو Santa Monica هنوز بخش‌های مهمی از بازی را معرفی نکرده و تغییرات گیم پلی به‌صورت کوتاه توسط گیم اینفورمر نمایش داده شدند. بخش‌هایی از سوارتلف‌هایم را مشاهده کردیم و همچنین تغییرات کارکرد شمشیرهای کریتوس را دیدیم. جنگیدن در بازی جدید نسبت به نسخه پیشین، هیجان بیشتری پیدا کرده است. قابلیت‌های اضافه‌شده اجازه می‌دهند تا بازی‌کننده بتواند با دست‌پر به جنگ ثور و اودین برود. با مشخص شدن حجم God of War Ragnarok، بسیاری می‌گویند که فرایند تولید بازی تمام شده است و به‌زودی خبرهای مهمی می‌شنویم. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.