GTA 6 Rockstar Games
یحیی رحیمی

راک‌استار با انتشار بیانیه‌ای تأخیر انتشار GTA 6 را تکذیب کرد

یحیی رحیمی 28 شهریور 1401 بدون دیدگاه
508 بازدید

شرکت Rockstar Games با انتشار بیانیه‌ای رسمی به اتفاقات چند روز اخیر و افشای ویدیو GTA 6 واکنش نشان داد. این شرکت بازی‌سازی می‌گوید که به سرورهای آن‌ها حمله شده است و اطلاعات مختلفی از جمله فایل‌های نسخه‌ بعدی سری جی تی ای به سرقت رفته‌اند. این شرکت از اینکه طرفداران به این شکل با بازی GTA VI آشنا شده‌اند، اظهار تأسف کرد و آن را «بسیار ناامیدکننده خواند». راک‌استار همچنین تاخیر بازی GTA 6 را تکذیب کرد و نوشت که ساخت پروژه مانند قبل ادامه دارد.

راک‌استار در بیانیه‌ای مطبوعاتی نوشت:‌ «ورود به شبکه به‌تازگی رخ داده و در طی آن، یک فرد غیرمجاز به‌صورت غیرقانونی، اطلاعات محرمانه را از سیستم‌های ما دانلود کرده است. این اطلاعات شامل تصاویر اولیه از بازی بعدی Grand Theft Auto می‌شود. ما در حال حاضر انتظار هیچ‌گونه اختلال در سرورهای آنلاین یا تأثیر بلندمدت بر پروژه‌های در حال ساخت را نداریم. ما به‌شدت از اینکه جزئیات بازی بعدی به این شکل با شما به اشتراک گذاشته شد، ناراحتیم».

راک‌استار در ادامه افزود: «کار روی بازی بعدی GTA طبق برنامه ادامه خواهد یافت و ما مانند همیشه به ارائه بهترین تجربه ممکن برای شما بازی‌کنان که از سطح انتظار شما فراتر باشد ادامه خواهیم داد. ما به‌زودی اطلاعات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت و البته بازی بعدی را هر زمان که آماده باشیم، به طرز مناسبی معرفی خواهیم کرد. می‌خواهیم از شما و هر فردی که ما را در این شرایط حمایت کرده، تشکر کنیم». طبق گفته راک‌استار توسعه بازی GTA VI همچنان ادامه دارد و خبری از تأخیر نیست.

تاخیر GTA 6 راک‌استار گیمز

واکنش راک‌استار به افشاء GTA 6 

افشای حدود 90 ویدیو از بازی GTA 6 در روز یک‌شنبه، موجی از اتفاقات مختلف را به راه انداخت. صحت این ویدیوها ساعاتی بعد توسط منابع معتبر تائید شد و سپس هکر، اقدامات تازه‌ای را شروع کرد. گفته می‌شود که این هکر یک نوجوان شانزده‌ساله از اعضای گروه Laspus است که مسئول حمله به سرورهای مایکروسافت و انویدیا بود. شرکت Take-Two اقدامات لازم برای حذف ویدیوهای فاش‌شده را شروع کرده و باید دید که آیا هویت هکر فاش خواهد شد یا خیر؟

این هکر از روز گذشته تابه‌حال فعالیت زیادی در فروم GTA داشته، اما حساب کاربری او بسته شده است. وی مدعی است که کد منبع GTA V و GTA 6 را خواهد فروخت و حتی به سرقت اطلاعاتی در مورد بازی Bully 2 هم اشاره کرده است. تائید ویدیوهای فاش‌شده توسط راک‌استار، قدم مهمی است که می‌تواند در پایان دادن به شرایط فعلی تأثیرگذار باشد. گفتنی است راک‌استار در زمان دیگری از بازی GTA VI رونمایی می‌کند و در حال حاضر، آماده چنین کاری نیست.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.