دانلود بازی Angels Fall First برای PC
دانلود بازی Angels Fall First برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Angels Fall First برای PC

پارسی گیم 26 خرداد 1401 بدون دیدگاه
5,056 بازدید

دانلود بازی Angels Fall First برای کامپیوتر

بازی‌های تیراندازی اول شخص نه تنها بزرگ‌ترین ژانر صنعت گیم از دهه 90 میلادی هستند، بلکه در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، توانسته‌اند تا تبدیل به عظیم‌ترین محصولات صنعت سرگرمی نیز شوند. تقریباً هر بازی شوتری باید شامل بخشی مولتی پلیر نیز باشد تا بتواند جایگاه ویژه‌ای در صنعت به دست بیاورد. بازی‌های شوتر آنلاین در استایل‌های مختلفی عرضه می‌شوند. از شوترهای نظامی و جنگ جهانی گرفته تا عناوین ترسناک و خیالی مانند سری DOOM. با این حال ژانر شوتر فضایی به واسطه بازی‌های مانند Angels Fall First قدرتمندتر از همیشه در حال پیشتازی درون صنعت گیم است.

بازی Angels Fall First عنوانی در سبک اکشن و شوتر اول شخص مولتی پلیر است. این بازی که به دست استودیوی Strangely Interactive توسعه یافته، المان‌هایی از دو ژانر مبارزه‌های گروهی را با بازی‌های فضایی ترکیب می‌کند که قابلیت‌های نوینی مانند کنترل سفینه‌های فضایی به عنوان خلبان را نیز درون خود قرار داده تا محصول نهایی تبدیل به یکی از خاص‌ترین بازی‌های شوتر چند سال اخیر شود. هسته اصلی این بازی به طور کامل مولتی پلیر بوده و بخش تک نفره‌ای ساده دارد. با این حال، آن‌قدر حالت‌های مختلف و کاربران فعال در بازی وجود دارد که شما به هیچ وجه خسته نشده و برای ساعت‌ها سرگرم شوید.

تمرکز اصلی گیم پلی Angels Fall First بر روی گیم پلی تاکتیکی تیم محور و سناریوهای مبتنی بر انجام فعالیت‌های مختلف است که اکثرا در سایر بازی‌های شوتر مشاهده کرده‌اید. با این حال، این فعالیت‌ها تا حدی اعتیادآور هستند که می‌توانید آن‌ها را بارها و بارها تکرار کرده و هر بار از تجربه بازی لذت ببرید. گرافیک خارق‌العاده Angels Fall First یکی از بهترین و مهم‌ترین بخش‌های آن بوده که به واسطه انجین قدرتمند آنریل 3 توانسته درخشندگی عجیبی بر روی سخت افزارهای مدرن داشته باشد. در نهایت بازی Angels Fall First را می‌توان یکی از بهترین خوش ساخت ترین بازی‌های شوتر فضایی در چند سال اخیر نام برد.

بازی Angels Fall First عنوانی در سبک شوتر اول شخص نظامی با المان‌های فضایی و ماورایی است. تنوع بالای اسلحه‌ها و مأموریت‌های بازی، باعث شده که سرگرمی بی پایانی را شاهد باشیم که می‌توانید تا مدت‌ها با دوستان خود به تجربه‌اش بپردازید. پس وقت را تلف نکرده و همین حالا این بازی زیبا را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Layer Section and Galactic Attack S Tribute و Lumencraft را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Angels Fall First برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 2ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 400 series or later
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: A little bit of imagination

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or Later
Processor: Quad Core 2.8ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 600 series or later
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: Fancy Soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Angels Fall First is a first person combined-arms sci-fi wargame.
AFF focuses on team-oriented tactical gameplay and objective-based scenarios with a high degree of replayability, featuring:
Wide selection of weapons and tools, ground vehicles and spacecraft to fight with.
Diverse combat opportunities – assume point to clear a building, hunt with a frigate wolfpack as a lineship captain, issue orders from the bridge of your battleship.
Fully operational and pilotable capital ships with playable interiors.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.