دانلود بازی Strange Horticulture برای PC
دانلود بازی Strange Horticulture برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Strange Horticulture برای PC

پارسی گیم 5 بهمن 1400 2 دیدگاه
3,555 بازدید

دانلود بازی Strange Horticulture برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی می‌توانند سوژه‌های مختلف را در قالب‌های متفاوتی در اختیار ما قرار دهند. برای مثال می‌توانید در بازی‌های شبیه‌ساز، انواع فعالیت‌های دنیای واقعی را به شکلی واقع‌گرایانه تجربه کنید و یا در عناوین معمایی، روایت‌های جذاب و مرموزی را به خورد خود دهید که نظیرش را در کتاب‌های داستان تجربه کرده‌اید. بازی‌های معمامحور یکی از بهترین سبک‌ها برای ارائه متفاوت سوژه‌ها به مخاطب هستند. بازی Strange Horticulture از استودیو Bad Viking عنوانی معمایی بوده که ماجراجویی و سر و کله زدن با گل و گیاه را در یک گلخانه بزرگ برای شما آماده کرده است تا در آن سرگرم شده و لذت ببرید.

بازی در سرزمینی به اسم Undermere جریان دارد که بسیار سرسبز بوده و مملو از جنگل‌های انبوه و کوه و تپه است. شما به‌عنوان صاحب گلخانه‌ای بزرگ وارد ماجرا می‌شوید و با در اختیار قرار دادن انواع گیاهان به مشتری‌ها، زندگی را سپری می‌کنید. مشتری‌های شما می‌توانند شکل و ظاهر متفاوتی داشته باشند و هر کدام قصد متفاوتی برای خرید کردن از شما دارند، شاید هم پشت پرده برخی از آن‌ها چیزهای شومی پنهان باشد، اما این موضوع به شما ارتباطی ندارد، شما فقط فروشنده هستید!

به‌جز تعامل با مشتری‌ها و یادگیری ویژگی‌های هر گیاه، بخشی از گیم پلی بازی به گشت‌وگذار در منطقه و پیدا کردن گل و گیاه‌های جدید اختصاص دارد. در طول این گشت‌وگذار ممکن است به گیاه‌های مختلفی بر بخورید که ویژگی‌های مرموزی دارند و ممکن است بسیار خطرناک باشند و یا از طرفی قدرت‌های جدیدی در اختیار شما قرار دهند. با یادگیری ویژگی‌های هر گیاه، می‌توانید از تأثیر آن‌ها در روند روایت داستان استفاده کنید، شاید معجون‌های دارویی معجزه‌آسا بسازید و یا برعکس، انواع زهرهای کشنده را وارد بازار کنید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Escape Simulator و Sherlock Holmes Chapter One را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Strange Horticulture با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: 2.4 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 512 MB display memory
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Find and identify new plants, pet your cat, speak to a coven, or join a cult. Use your growing collection to influence the story and unravel Undermere’s dark mysteries.
Welcome to Undermere, a quaint town surrounded by hag-infested forests and rugged mountains. You are the Horticulturist, owner of local plant store Strange Horticulture. As a cast of colorful customers come by your shop, you are quickly thrust into an occult mystery stretching back hundreds of years.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    User

    مهمان

    ارور میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به User

      پشتیبانی

      سلام
      متن دقیق ارور رو برامون بفرستید